• Haha ja ik heb een stalker, een hele leuke stalker namelijk… *tromgeroffel*…
    Mijn crush! x’D

    Serieus ik zag hem zowiezo wel vaak want we zitten bij elkaar op school en de laatste tijd voor de vakantie zat die elke keer te glimlachen en te grijnzen als ik hem tegen kwam.
    En ik heb alleeeeeeeen maar blunders bij hem elke dag opnieuw :/

    En sinds gisteren is het echt erg!
    Overal waar ik ben of kom is hij ook ineens!

    Wat er alleen vandaag al is gebeurd in 5 uur is gebeurd:

    - Vanochtend zat die ineens bij me in de bus naar school, terwijl hij altijd te laat is!
    - In de bus keek hij een paar keer
    - Op school ging ik naar het rokershok en toen bleef hij ook ineens op het plein staan wachten terwijl hij naar binnen wou gaan voordat die dat hoorde en toen wij naar binnen gingen ging hij ook pas naar binnen
    - Hij komt ineens elke les binnen gestapt terwijl hij niet bij mij in de klas zit en dan heeft hij van die dingen zoals: ‘Ik moet even een stoel pakken’ of ‘Oh verkeerde klas *grijns*’
    - Elke pauze wacht hij ineens tot dat wij naar binnen gaan en gaat dan ook ineens naar binnen, al komt hij een kwartier later de les in
    - Vanmiddag ging hij ook ineens naar het computerlokaal toen wij daar ook heen gingen onder WAP en toen wou die in het computerlokaal waar wij zaten, maar die zat toen vol dus ging die in het computerlokaal er tegenover en deed allebei de deuren van de lokalen open zodat je hem de hele tijd zag zitten en mij ook
    - Gaan wij ons afmelden staat hij op de gang net zo lang tot wij naar beneden gaan
    - Gaan we nog even naar de wc staat hij weer te wachten op de gang
    - Lopen we naar buiten gingen we bij een vriend van ons staan staat hij ineens verderop ook stil en te wachten
    - Gaan we naar de bushalte begint hij ook ineens te lopen en gaat bij de bushalte 5 cm voor me staan
    - Zitten we in de bus gaat hij tegenover een vriend van hem zitten waar ik achter zat en gaat die de hele busreis zo heel stiekem achter die vriend van hem steeds langs kijken en mij aanstaren
    - Lopen we de bus uit en blijven we op het station nog even staan, blijft hij ineens ook iets verderop staan terwijl hij normaal altijd heel snel naar zijn trein is en er nog geen één keer is voorgekomen dat hij op het station bleef wachten
    - Gaan wij naar onze andere bus, gaat hij ineens naar zijn trein


    En nu word ik er echt heel zenuwachtig van :’)
    Ik durfde zowiezo al niks tegen hem te zeggen, niet eens hoi, dan klap ik zo keihard dicht!
    Alleen op schoolkamp eind september heb ik ooit eens hoi tegen hem gezegd maar toen had ik drank op :/

    Een vriend van hem weet dus dat ik hem al vanaf de eerste schooldag dit jaar leuk vind door een hele domme actie van mij (Ik zat met een vriendin te praten over mijn crush en toen zat die vriend van hem tegenover ons met een koptelefoon en ik dacht dat die een vierdejaars was, bleek dus dat hij alles had gehoord en toen zei hij dus jij vind * leuk, ik zal het wel even tegen hem zeggen! Dat heeft die dus meteen gedaan en later schreeuwde die door de gang dat wij die meisjes waren die het over hem hadden en sindsdien zit hij elke keer zo te doen en van alles tegen mijn crush te zeggen wat hij opvangt! En dat is gewoon al sinds de eerste week van school na de zomervakantie!)

    En elke keer denk ik van, nu ga ik wat tegen hem zeggen… En dan zie ik hem en klap ik weer keihard dicht :’)
    Maar ik heb hem al wel sinds eind september op Hyves haha :3

    Wow vet lang is die geworden :/

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 16:51 ]


    dream, dare, fly!

    WAAAAAAAAH
    das toch leuk?:9~
    Zag ik de mijne maar zo vaak. Haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    gewoon proberen om elke keer hoi te zeggen al sje hem ziet =D?

    is een goed begin dacht ik ^^


    I solemny swear i am up to no good

    SUPERVET!
    deed mijn crush dat maar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Probeer je op te laten merken, voorzichtig.
    Zeg bijvoorbeeld iets net te hard en doe alsof je er van schrok omdat je het zo hard zei en kijk dan even rond. Natuurlijk niet vergeten te spotten of crush je aankeek :]
    Als je in de gang loopt, loop snel langs hem en zeg snel 'hoi!' misschien is dat iets om mee te beginnen?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Probeer je op te laten merken, voorzichtig.
    Zeg bijvoorbeeld iets net te hard en doe alsof je er van schrok omdat je het zo hard zei en kijk dan even rond. Natuurlijk niet vergeten te spotten of crush je aankeek :]
    Als je in de gang loopt, loop snel langs hem en zeg snel 'hoi!' misschien is dat iets om mee te beginnen?


    Haha dat eerste heb ik echt heel vaak alleen dan zeg maar echt :')
    En hij kijkt elke keer en meestal moet die dan lachen of grijnzen :')

    Serieus ik heb alleen maar blunders bij hem haha zoals jij al zei dingen te hard zeggen zodat die het hoort maar ook zoals dat ik van de trap af val als hij ineens naar boven komt gerent x'D


    dream, dare, fly!

    Papercut schreef:
    SUPERVET!
    deed mijn crush dat maar.


    hoi, jij bent leuk.

    Dus, hebbie z'n msn al? (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo, dat heb je goed voor elkaar haha (A)


    -

    Zaitsev schreef:
    Dus, hebbie z'n msn al? (baby)


    Haha nee was dat al maar zo :')
    *denkt toch echt dat ze binnekort toch echt eens wat tegen hem moet zeggen :')*


    dream, dare, fly!