• Dit staat er bij je naam veranderen:

    Je mag je naam niet expres wijzigen om voor verwarring te zorgen.

    Ik snap die regel niet :x Hoezo verwarring? Word daarmee bedoeld dat je geen naam mag nemen die op die van iemand anders lijkt ofzo?


    Alis volat propriis.

    Dat je je naam veranderd om verwarring te verzorgen, zodat mensen kunnen denken dat je iemand anders bent.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Verplaatst naar 'Vragen'.

    En ja, Rosebeat gaf het antwoord. ^^


    Let the Night embrace you

    Dat jij en een vriendin bijvoorbeeld van naam wisselen en ook van foto, waardoor mensen dus denken dat je de ander bent. Maar dat kan nu niet meer dus die regel is eigenlijk overbodig denk ik ;x


    -

    @Anouk: Ik zou mijn naam in EverIastig kunnen veranderen en dan zorg ik ook voor verwarring, hé. ^^


    Let the Night embrace you

    Dat kan toch sowiezo niet. Ik kan mezelf bijv. geen Everlasting noemen - ook als zij inmiddels al een andere naam heeft. Right?


    No growth of the heart is ever a waste

    Snake schreef:
    @Anouk: Ik zou mijn naam in EverIastig kunnen veranderen en dan zorg ik ook voor verwarring, hé. ^^

    Maar nu kan je toch niet meer dezelfde namen nemen, dus gaat dat toch niet meer?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Snake schreef:
    @Anouk: Ik zou mijn naam in EverIastig kunnen veranderen en dan zorg ik ook voor verwarring, hé. ^^


    Och, op die manier. Nu snap ik het :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Rosebeat schreef:
    Dat je je naam veranderd om verwarring te verzorgen, zodat mensen kunnen denken dat je iemand anders bent.


    None but ourselves can free our minds.