• Dus ik zoek een leuke story om te lezen.
    het liefst over Tokio Hotel Band of Twincest.Maak niet uit hoeveel hooftstukken er zijn.Thnx alvast.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb wel een stoy voor je, maar er komen geen bekende personen in voor.. Back to heaven

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:13 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:16 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ladybird schreef:
    Ik heb wel een stoy voor je, maar er komen geen bekende personen in voor.. Back to heaven


    Ik ga meteen kijken.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Je mag ook best deze gaan lezen hoor, haha. Tom komt erin voor :Y) Like a star :'D

    Fragile schreef:
    Je mag ook best deze gaan lezen hoor, haha. Tom komt erin voor :Y) Like a star :'D


    Die ga ik ook is bekijken thnx<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb geen over TH, maar wel jongenxjongen (aangezien je twincest ook leuk vindt): Marks. Ik zeg het je nu al: ik heb redelijk lange hoofdstukken :/.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.