• Als mensen denken dat ik een 'domme boer' ben omdat ik uit Twente kom ;x ik vind dat echt belachelijk maar heel veel mensen denken dat dus. Er zullen vast wel boeren zijn in Twente maar niet iedereen is hier een boer hoor ;x maar daar hoor je nooit iemand over.

    en ik hoor wel vaker dat mensen vaak een bepaald vooroordeel hebben over sommige mensen mensen [Tukkers,belgen,turken etc.] en dat vind ik best wel zinloos en daar kan ik dus niet tegen :$ haha


    We can only learn to love by loving.

    Pff er zullen vast ook wel heelveel denken dat mijn ouders boeren zijn ofzo haha omdat ik uit Groningen kom. Nou mensen, ik heb een normaal huis en normale ouders dus. :3


    when words fail, music speaks.

    yourback?

    Hier dachten ze allemaal dat ik een arrogant en associaal meisje was omdat ik uit Tilburg kwam verhuizen. Niet dus!


    -

    Heb ik ook,

    Ik kom uit Drenthe, en iedereen denkt dat daar niks is, dat het een onontwikkeld volk is.

    Okee, wie weet hebben we geen bijenkorf of enorme flatgebouwen, maar dat betekent nog niet dat we boeren zijn en niet goed bij ons hoofd

    Ben juist blij dat ik uit Drenthe kom, ik heb in ieder geval niet zo materiaalistisch

    xx- Tessaah
    Respect!


    Not all those who wander are lost.

    Ik kom ook uit Drenthe, zoals bovenstaande.
    Er zijn hier heus wel flats enzo, maar iedereen denkt van niet :'D. En ik word áltijd voor boer aangezien terwijl ik gewoon in een twee-onder-een-kap woning woon.
    Ik vind het hier nou ook niet zo geweldig, maar je kunt ook in de middle of nowhere wonen en dat is Drenthe nog net niet ;D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'