• Mijn moeder ging mij aan tafel vandaag een hele preek geven dat ze het triest vond dat ik iets met mijn vriendje heb en dat ik wel beter kan krijgen. Dat wil ik niet. En dat zei ze dus alleen maar omdat hij en ik bijna nooit afspreken. Of ik ben laat uit. Of hij is laat uit. Of ik ben weg. Of hij is weg. Of hij heeft problemen en kan niet. Of ik heb afspraken met therapeuten en weetikhetallemaal. Of omdat hij niet mag.

Maar dat deed me best wle pijn toen ze dat zei. En toen zat ik bijna te janken en tone ging ze nadat ze me aankeek rustig verder met vertellen wat ze ervan vond.

En dat wou ik even kwijt.

Stop holding me under and let me breathe.

Ik vind dat niet zo aardig van jou moeder(N)
    Ze weet denk ik geen eens wat jij voor die jongen voelt.
    (doeg)

All the shit I did tonight those be the best memories

LoveSomeone schreef:
    Ik vind dat niet zo aardig van jou moeder(N)
    Ze weet denk ik geen eens wat jij voor die jongen voelt.
    (doeg)

weet ze ook niet. En ik snap ook niet waarom ze dat dan niet eerder had gezegt. :|

Zo lang jij maar weet dat je blij met hem bent, moet je niets van je moeder aan trekken. Ze probeerd je alleen maar te beschermen.

Brubl

noouu.
    dat is niet lief van je mama.
    misschien moet je haar gewoon vertellen,
    dat je hem echt heel erg leuk vind,
    en dat je niet iemand anders wil,
    en desnoods ga je meer tijd vrij maken voor hem,
    en hij voor jou?

' en baby, maybe komt het ooit goed.

Flicka schreef:
    noouu.
    dat is niet lief van je mama.
    misschien moet je haar gewoon vertellen,
    dat je hem echt heel erg leuk vind,
    en dat je niet iemand anders wil,
    en desnoods ga je meer tijd vrij maken voor hem,
    en hij voor jou?

mijn mama gelooft dat niet want ik ben nog maar 14 blablablalulverhaal, komt erop neer dat ik volgens haar de ware nog moet tegenkomen.
    En we spreken zo weinig af, hij wordt kort gehouden door zijn ouders. Ik moet aldoor naar fysio, psychologen enzo en hij naar psychologen enzo. En daar komt bij dat we bijna niet meer om dezelfde tijd uti zijn. En als we dat toevallig wel zijn dan is mijn mama meestal te werk en dan loopt ze weer te zeuren dat ik hem alleen meeneem als zij er niet is...:|

Je moeder moet zich daar niet mee bemoeien.

You are the poetry Shakespeare was missing.