• ik wil niet meer slapen.
    Ik heb altijd wazige dromen, en daarom blijf ik het liefst de hele nacht wakker.
    Ik weet dat ik moet slapen, maar ik wil het gewoon niet.
    Dit zeg ik niet voor aandacht ofzo, maar ik moet dit ergens gewoon even kwijt..


    your eyes are like stars in the night.

    Dat gevoel had ik ook eens, toen ik wakker werd na een doodenge droom (die eigenlijk helemaal niet eng was) in het huis van m'n tante.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Dat gevoel had ik ook eens, toen ik wakker werd na een doodenge droom (die eigenlijk helemaal niet eng was) in het huis van m'n tante.

    Ik heb het al een aantal dagen..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb net het omgekeerde ;x
    ik wil wél slapen. Ik lig de laatste dagen uren wakker en ik slaap dan tot bijna 12 uur en dan ben ik nog moe. ;x
    Maar het is best vervelend voor je ;x

    Weetje, ik heb nooit zin om te slapen :x gewoon omdat ik het saai vind, xd
    Maar als ik s'morgens wakker ben, heb ik wel zin om te slapen. Weird he x'D

    Maar wat k** dat je van die dromen hebt, hoop dat het gauw over gaat. : )


    You can run but not hide

    Ik slaap heel weinig de laatste tijd -wat betekent vanaf gisteren-, maar ik heb maanziekte ='D Nee, ik maak geen grapje, de dagen voor volle maan kan ik nauwelijks slapen, ik heb misschien de afgelopen dagen 9 uur geslapen ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prophet schreef:
    Ik slaap heel weinig de laatste tijd -wat betekent vanaf gisteren-, maar ik heb maanziekte ='D Nee, ik maak geen grapje, de dagen voor volle maan kan ik nauwelijks slapen, ik heb misschien de afgelopen dagen 9 uur geslapen ='D

    dás....raar o.o


    your eyes are like stars in the night.

    Ik BEN raar (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou niet weten wat je kunt doen, sorry. Ehm, ik geloof er niet in maar misschien helpt een dromenvanger? D:

    En ik heb de laatste 3 dagen ook maar 10 uur geslapen... Best klote om 's nachts tot 04:00 in je bed te zitten te rollen enzo ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Prophet schreef:
    Ik slaap heel weinig de laatste tijd -wat betekent vanaf gisteren-, maar ik heb maanziekte ='D Nee, ik maak geen grapje, de dagen voor volle maan kan ik nauwelijks slapen, ik heb misschien de afgelopen dagen 9 uur geslapen ='D


    Weerwolf! :O

    Nee grapje, srry :x

    Maar dat is nogal raar dat je dan niet kunt slapen.


    You can run but not hide

    Shambhala schreef:
    Ik zou niet weten wat je kunt doen, sorry. Ehm, ik geloof er niet in maar misschien helpt een dromenvanger? D:

    En ik heb de laatste 3 dagen ook maar 10 uur geslapen... Best klote om 's nachts tot 04:00 in je bed te zitten te rollen enzo ._.


    Wow, 'maar tien uur'? Prijs jezelf gelukkig. Ik ben al blij als ik vijf/zes uur slaap. :'D
    Tenzij je tien uur als totaal van de laatste drie dagen bedoelt, dan hou ik mijn mond. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Chasm schreef:
    (...)

    Wow, 'maar tien uur'? Prijs jezelf gelukkig. Ik ben al blij als ik vijf/zes uur slaap. :'D
    Tenzij je tien uur als totaal van de laatste drie dagen bedoelt, dan hou ik mijn mond. (cat)


    Ze bedoelt denk ik de laatste 3 dagen ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Weerwolf! :O

    Nee grapje, srry :x

    Maar dat is nogal raar dat je dan niet kunt slapen.


    Ik weet het Ö Maar maanziekte is gewoon nog een serieuze ziekte ook ='D Hij bestaat echt x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prophet schreef:
    (...)

    Ik weet het Ö Maar maanziekte is gewoon nog een serieuze ziekte ook ='D Hij bestaat echt x]


    Oh,,,, Ö


    You can run but not hide

    En vanacht heb ik weer niet geslapen


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien moet je eens de betekenis van die dromen opzoeken? Mijn zus had dat ook en daarna zijn ze gestopt en kon ze weer slapen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.