• Verdomme, zonder dat jij het beseft, heb je mij pijn gedaan. Ongelofelijk veel pijn. Pijn die ik niet kan beschrijven, of tenminste niet goed. Ik dacht dat ik over je was, half. En dat de pijn voorbij was. Maar de waarheid is anders. Ik blijf maar aan jou denken, en ik krijg weer tranen in mijn ogen. Ik wil je in mijn armen hebben. Iets dat ik nooit heb gehad, maar wat ik nog steeds wil. Jou voelen. Jou ruiken. Dat is wat ik wil. Maar ik kan niet bij jou zijn, ik moet verder gaan met mijn leven. Beseffen wie je bent, en hoe je tegenover mij staat. Je bent arrogant, en een klootzak. Een arrogante klootzak die ik mis, die ik haat en waarvan ik hou.

    Hetgeen hierboven, is aan niemand van jullie allen gericht. Het is aan diegene gericht waarvan ik hou/hield. Ik wou dit gewoon even kwijt, ik wil geen medelijden, of wathever. Maar ik wil gewoon weten, of dat er nog mensen zijn, die dat gevoel hebben/hebben gehad. Zo een raar gevoel, dat je iemand haat, maar tegelijkertijd zie je hem nog graag. Dat je niet meer van die ene persoon houdt, maar toch nog wel. Iets dat te moeilijk is om uit te leggen.

    Als je dat al hebt gehad, hoe heb je, je erover gezet? Is 'Tijd heelt alle wonden' hierbij van toepassing?

    Sorry als dit stom overkomt, maar ik wou het even kwijt ._.


    Only losers can act the way you do

    Dat ken ik ook. Tijd heelt inderdaad alle wonden, bij mij in ieder geval dan. Als je diegene niet vaak meer ziet, is die makkelijker te vergeten. Maar als je diegene nog wel vaak ziet, is het wel moeilijker. Probeer je er overheen te zetten, door leuke dingen te gaan doen ofzo :'D Sterkte.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 23:22 ]

    Denk aan wat hij heeft gedaan, hoe onrespectloos dat was. Denk aan wat hij nooit had kunnen doen, wat jij wou dat hij deed en hoe fout dat zou zijn geweest. Fout voor jou, maar ook fout voor hem.


    All was well.

    Ik heb heel veel steun gehad van Eline. Zij heeft me met alles waarmee ik toen zat geholpen.
    Maar sommige dingen helen gewoon niet. Bijv. het verlies van mijn oma/opa. Ik blijf ze missen, maar er valt niets aan te doen.

    Ik heb hetzelfde op dit moment ><


    -

    Ik herken dit heel erg, hoewel het bij mij nu veel minder is dan een paar maanden geleden. Maar ik heb het nog steeds. Bij mij is 'tijd heelt alle wonden' wel van toepassing, maar bij mij zal het nooit helemaal weggaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tijd heelt de wonden, maar de littekens zullen wel altijd blijven bestaan. Ik ken het gevoel en ik maak het keer op keer mee. Je moet je erover heen zetten en met die littekens leren leven, want uiteindelijk maken ze je sterker.


    We can only learn to love by loving.