• Ik ben nu alto, van stijl. Althans, ik dénk dat ik dat ben. In ieder geval anders dan de rest, maar ik voel me er niet goed meer bij.
    Ik wil mijn stijl veranderen, wat normaler zeg maar. Toen ik het mijn bff's vertelde, vonden zij het wanna-be. Niet dat ik me daar veel van aan trek, maar wat vinden jullie?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kies de stijl die jij wil, waar jij je goed bij voelt.


    You're a star in heaven.

    Je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Als anderen daar problemen mee hebben, dan hebben zij maar gewoon pech!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jij hoeft je niet aan te passen aan andere mensen en hun stijl, maar aan waar jij je prettig bij voelt. Als jij denkt dat een wat normalere kledingstijl je beter afgaat en je je beter laat voelen dan moetje dat zeker doen. En wat dat betreft zou ik niet te veel naar anderen en naar je vriedinnen luisteren als ik jou was. Uiteindelijk moet je doen wat jou gevoel zegt, niet wat anderen zeggen.


    Wie du mir, so ich dir.

    OverMyHead schreef:
    Je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Als anderen daar problemen mee hebben, dan hebben zij maar gewoon pech!

    Weetje, dat heb ik ook. Met het gala zag ik er uit zoals een echt meisje eruit zou moeten zien. Toen kreeg ik ook aandacht van jongens enzo, en dat vond ik eigenlijk wel leuk. :$ Dus nu ben ik me een beetje anders gaan kleden. Het is raar, maar ik voel me nu wat prettiger. Dus als jij wil, vooral doen!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 20:15 ]


    -

    NenaKerner schreef:
    Jij hoeft je niet aan te passen aan andere mensen en hun stijl, maar aan waar jij je prettig bij voelt. Als jij denkt dat een wat normalere kledingstijl je beter afgaat en je je beter laat voelen dan moetje dat zeker doen. En wat dat betreft zou ik niet te veel naar anderen en naar je vriedinnen luisteren als ik jou was. Uiteindelijk moet je doen wat jou gevoel zegt, niet wat anderen zeggen.


    Precies. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.
    Je moet een stijl kiezen die je wilt, wat andere denken maakt niet uit. Dat is dan pech voor hun.


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    Bovicide schreef:
    Kies de stijl die jij wil, waar jij je goed bij voelt.


    None but ourselves can free our minds.

    Als jij gewoon jezelf bent, is het alles behalve wanna-be.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen stijl, denk ik.
    Ik koop en draag gewoon wat ik mooi vind. Al is het wel allemaal zwart! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nid schreef:
    Als jij gewoon jezelf bent, is het alles behalve wanna-be.


    - hoi ;D

    meisje, het gaat om hoe jij je er bij voelt :)
    niet wat andere van je denken :)

    Dus als jij andere kleren wilt, dan doe je dat tog :)!


    I solemny swear i am up to no good

    OverMyHead schreef:
    Je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Als anderen daar problemen mee hebben, dan hebben zij maar gewoon pech!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NenaKerner schreef:
    Jij hoeft je niet aan te passen aan andere mensen en hun stijl, maar aan waar jij je prettig bij voelt. Als jij denkt dat een wat normalere kledingstijl je beter afgaat en je je beter laat voelen dan moetje dat zeker doen. En wat dat betreft zou ik niet te veel naar anderen en naar je vriedinnen luisteren als ik jou was. Uiteindelijk moet je doen wat jou gevoel zegt, niet wat anderen zeggen.


    Only losers can act the way you do

    Ga eens met een clear mind door de stad struinen op zoek naar kleren, en kijk wat bij wat matcht. Zo kun je die skatebroek ook best mixen met een sjiek blouseje of iets anders dat je leuk vindt. Zo kun je meer stijlen door mekaar gooien en je eigen stijl eruit creeeren :]


    No growth of the heart is ever a waste