• *pinkt traantje weg*

    Nou ik zat dus lekker stories te lezen nog geen drie minuten geleden, en opeens hoor ik iets hards vallen. Dus ik kijk onder mijn bureau maar zie niks, dus ik ga weer verder met lezen en leun achterover op mijn draaistoel, en wat toen? Poef ik val achterover, nouja eerst mijn rugsteuntje (weet niet hoe je het zegt) en toen ik erachteraan, en ik ben dus home alone en ik zit nu op een stoeltje :'D. En mijn rug doet een beetje pijn : [

    Maar bleek dus dat een hele schroef van mijn draaistoel eraf was gevallen, en toen dus dat ene rug ding xD

    Maargoed, wie is ook eens van een stoel/draaistoel gevallen? :') (wat een domme vraag maarja x) )

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 20:13 ]


    You can run but not hide

    Agèrm!

    Ik ook. Maar ik was dom bezig. Want ik stak met mijn vinger in mijn oog, dus ik wilde mijn hand er tegen drukken. Maar mijn arm lag op mijn been onder de tafel, dus ik wilde hem naar boven halen, stoot ik mijn telefoon botje. En toen dacht ik dat ik iets op de grond hoorde vallen, dus ik bukken, maar ik kon het niet goed zien met één oog. Dus ik zag niets, wilde ik weer omhoog komen knalde ik met mijn hoofd tegen de tafel. Dat deed pijn, dus ik wilde wat ijs pakken om er op te leggen, blijf ik met mijn voet achter een stoelpoot hangen flikker ik om. (cat)


    everything, in time

    Christmas schreef:
    Agèrm!

    Ik ook. Maar ik was dom bezig. Want ik stak met mijn vinger in mijn oog, dus ik wilde mijn hand er tegen drukken. Maar mijn arm lag op mijn been onder de tafel, dus ik wilde hem naar boven halen, stoot ik mijn telefoon botje. En toen dacht ik dat ik iets op de grond hoorde vallen, dus ik bukken, maar ik kon het niet goed zien met één oog. Dus ik zag niets, wilde ik weer omhoog komen knalde ik met mijn hoofd tegen de tafel. Dat deed pijn, dus ik wilde wat ijs pakken om er op te leggen, blijf ik met mijn voet achter een stoelpoot hangen flikker ik om. (cat)



    Hahahaha xD (ik zie het al voor me) xD


    You can run but not hide

    Ik ben een keer door een stoel gezakt x'D het was op een feestje en ik zat op zo'n klein plastic peuterstoeltje en toen zakte ik door dat hele ding heen x'D Die hele stoel was kappot, maar het was wel grappig x'D

    En van een stoel val ik zo vaak x'D

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 20:24 ]


    Get back motherfuckerz'

    Zo vaak.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    VogueStyle schreef:
    (...)


    Hahahaha xD (ik zie het al voor me) xD


    Haha, vooral die val was heel dramatisch. Want dat ging echt zo met de armen door de luch. Zoals je altijd op tv ziet. :9~


    everything, in time

    Christmas schreef:
    (...)

    Haha, vooral die val was heel dramatisch. Want dat ging echt zo met de armen door de luch. Zoals je altijd op tv ziet. :9~


    Ja i know, had ik net ook x)
    En mijn benen staken ook mooi de lucht in xD


    You can run but not hide

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Ja i know, had ik net ook x)
    En mijn benen staken ook mooi de lucht in xD


    Haha. Nu zie ik het al helemaal voor me. Vallen is altijd grappig... Als iemand anders het doet. :'D


    everything, in time

    Ik best wel vaak. x'3


    Smiling but close to tears.

    Christmas schreef:
    (...)

    Haha. Nu zie ik het al helemaal voor me. Vallen is altijd grappig... Als iemand anders het doet. :'D


    Ja echt he x)

    Ik lach me altijd dood als het bij iemand anders gebeurd, gehehe x)


    You can run but not hide

    IK! Toen flikkerde die rugsteun er ook af. Volgens mij heb ik er nog ergens wel een foto van, want ik vond het gewoon geweldig (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Ja echt he x)

    Ik lach me altijd dood als het bij iemand anders gebeurd, gehehe x)


    Gha, idd! En dan wil ik niet lachen. Dus ik inhouden. En dan gaat dat ineens niet meer, en dan PRFT! Proest je het uit. x']


    everything, in time

    Christmas schreef:
    (...)

    Gha, idd! En dan wil ik niet lachen. Dus ik inhouden. En dan gaat dat ineens niet meer, en dan PRFT! Proest je het uit. x']


    Ja hahaha x)

    Maar zoals ze zeggen boontje komt op zijn loontje. Mijn vriendin was een keer keihard van de fiets op de schoolplein gevallen, en ik hielp haar en gierde het tegelijker tijd uit. :x Erg he, maar we konden er samen om lachen gelukkig, (het lukt me moeilijk om me lach in te houden)

    En toen later die dag, ben ik lopend van de trap gevallen op school, ik sloeg perongeluk een paar treetjes over, en daar was ze bij. En toen konnen we ook wel samen lachen x)


    You can run but not hide

    OverMyHead schreef:
    IK! Toen flikkerde die rugsteun er ook af. Volgens mij heb ik er nog ergens wel een foto van, want ik vond het gewoon geweldig (cat)


    Hahah nu je het zegt :x mijn moeder is een keer met de draaistoel buiten gevallen, ze zat hele tijd heen en weer te wiegen achter haar laptop en de buitendeur stond open en toen viel ze ervanaf, lag ze half binnen en half buiten. Het eerste wat ik had gedaan was mijn mobiel gepakt en foto's van gemaakt, mijn moeder helemaal boos maarja. (was drie jaar geleden) Gelukkig kan ze er wel nu om lachen x)


    You can run but not hide