• Ik weet niet of het al voorgesteld is, of iets soortgelijks, maar toch suggereer ik het! d:

    Mijn suggestie is om een apart onderdeel in het promotiegedeelte van het forum te zetten voor foto's te promoten. (:

    Voor of tegen?

    Edit: Aan alle mensen die zeggen dat Q. een site is voor quizzen en verhalen;
    1. Het was oorspronkelijk alleen voor quizzen en nu zijn stories zelfs populairder.
    2. Als de site enkel voor quizzen en verhalen is, waarrom is er dan überhaupt een fotoboek en kan iedereen foto's plaatsen?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 16:54 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Voor.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 17:01 ]


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    ik ben er voor

    voor


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    voor (;


    And all the girls in the front row scream your name.

    Mag ik weten wat voor een nut dat zou hebben?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Mag ik weten wat voor een nut dat zou hebben?

    Ja, dat vroeg ik me ookal af.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Voor.


    Proud.

    Onderbroek schreef:
    Mag ik weten wat voor een nut dat zou hebben?

    Ik denk hetzelfde als bij Story's, Polls en Quizzen? Gewoon dat mensen er naar kijken en reacties plaatsen. Mensen hier houden veel van reacties.


    Proud.

    Beauxbatons schreef:
    (...)
    Ik denk hetzelfde als bij Story's, Polls en Quizzen? Gewoon dat mensen er naar kijken en reacties plaatsen. Mensen hier houden veel van reacties.

    Ja maar kijk, dit is een site voor quizen en verhalen. Niet voor mensen die graag horen hoe mooi ze wel niet zijn. Daar heb je hyves en myspace voor.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tegen. Het heeft geen nut, het gaat alleen om die domme views, populariteitswedstrijd. Dat vind ik zo achtelijk. Als je een speciale foto hebt ofzo dan post iedereen dat toch gewoon bij Stamcafé.


    when words fail, music speaks.

    Ik vind het opzich wel een leuk idee, maar inderdaad; het is een site voor stories en quizzen enzo. Ik denk niet dat ze er wat mee gaan doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Onderbroek schreef:
    Mag ik weten wat voor een nut dat zou hebben?


    Dan zouden alle mensen die foto's uploadn hier, tenminste eens een reactie krijgen, want andrs kijkt niemand er toch naar en zijn ze pas echt NUTteloos. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    voor, maar ik denk niet dat ze er voor gaan.


    your eyes are like stars in the night.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Tegen. Het heeft geen nut, het gaat alleen om die domme views, populariteitswedstrijd. Dat vind ik zo achtelijk. Als je een speciale foto hebt ofzo dan post iedereen dat toch gewoon bij Stamcafé.


    Maar dat mag toch niet?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Markeerstift schreef:
    Voor.


    we've only said goodbye with words