Ja gisteren want mijn jongste nicht had een sportzak vol spelletjes mee en ik was verplicht om met mijn oudere nicht en neef mee te spelen(en wij wouden dat niet)
het eerste spel was een soort praat spel en plots trok iemand het kaartje wat is je grootste wens;Omdat ik er niet meteen op 1 kon komen flapte ik er uit;dat dit spel zo snel mogelijk gedaan is(gelukkig kon ze er mee lachen) en mijn nicht en neef namen het voorbeeld van mij en zeiden dat ook en toen was ze wel gekwetst
Dan hadden we monoploy,en plots kwam mijn oudere nicht op mijn vakje en ze moest betalen en zei dus:zeg het is crisris!!Dit kost kei veel waarop mijn neef zei gewoon gillen en zeggen ik betaal dat dit en dan dat spel om gooien en ik moest dus kei hard lachen en zei nog wat maar mijn jonge nicht was dus wel wel verdrietig door dit grapje
Dan speelde we levensweg en ergens in het begin moet je trouwen maar maar wij hadden dus prongeluk een roos mannetje er bij gegeven eerst zagen we het niet maar lots zagen we het en we moesten dus kei hard lachen we hebben haar snel een blauw ventje gegeven maar ze vond het niet grappig en zeker niet toen ze als huis een stacaravan had getrokken en die in de loop van het spel werd verwoest door een orkaan er er 125.000 voor moest betalen terwijl haar huis maar 60.000 kost wij dus kei hard lachen en mijn jongere nichtje is dus boos gestopt met het spel
sorry hoor maar wij vonden het grappig,wij wouden eerst niet spelen en dan hebben we het toch gedaan,dan moet ze toch wel begrijpen dat we het niet super leuk vinden
Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.