• -ja ik was er 2 dagen niet ofzo moet wat topics inhalen-

    Wist je dat ik het heel grappig vind als mensen mij arrogant noemen ;3

    dat vind ik gewoon geniaal. en dan moet ik altijd heel hard lachen :3

    en nou wil ik een wist je dat van jullie weten :3


    We can only learn to love by loving.

    Ik kan er nooit tegen als mensen slechte dingen over me zeggen ;o

    Dat vind ik persoonlijk nogal irritant. Ik kreeg een keer een heel bericht op hyves dat ik niet zo arrogant moest kijken van een meisje dat ik helemaal niet kende. Ik zat echt: Huh? Ben ik arrogant?
    Ik vind mezelf namelijk totaal niet arrogant. Ik voel me helemaal niet beter dan anderen enzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wist je dat ik iedereen lief vind


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Rosebeat schreef:
    Dat vind ik persoonlijk nogal irritant. Ik kreeg een keer een heel bericht op hyves dat ik niet zo arrogant moest kijken van een meisje dat ik helemaal niet kende. Ik zat echt: Huh? Ben ik arrogant?
    Ik vind mezelf namelijk totaal niet arrogant. Ik voel me helemaal niet beter dan anderen enzo :'D

    ik vind het hilarisch, ik weet van mezelf dat ik heel arrogant over kan komen omdati k heel ongeinteresseerd over kom en dus vind ik dat leuk als mensn me voor arrogant uit maken


    We can only learn to love by loving.

    wist je dat mireille eigenlijk haar kamer op moet ruimen (nerd)

    Wist je dat mensen me een arrogante bitch noemen, zolang ze me niet kennen. Zodra ze me leren kennen, komen ze terug op wat ze eerst zeiden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben totaal ongeïnteresseerd in alles en ik doe niet een alsof. Daarom heb ik niet echt veel mensen die me afkunnen en dat vind ik grappig :'DD

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 19:11 ]


    All was well.