En volgens mij weet zowat half Q dat ik anti-TH ben, dus kom niet aan met TH stories. ._.
Lees goed, GEEN romantiek. Liefst ook geen standaard verhalen.
Battle Royale Info: Een groep mensen worden uitgekozen voor een project. Als ze eindelijk op het eiland terecht komen blijkt het helemaal niet zo geweldig te zijn. Want er is een regel… Vermoord iedereen voor de avondval van dag drie. Er mag maar een overlevende zijn op de derde dag. Anders wordt iedereen vermoord…
Er zit niet echt romantiek in eigenlijk, misschien wel een beete maar meer is het geweldadig enzo x'D
Um...
Unleash the Beast Zit ook niet echt romantiek in, heeft 100 delen en is afgelopen... Gaat over een Experiment die wordt gestuurd om een persoon te vermoorden... Geweld, bloed etc (:
Ik heb misschien een verhaal dat je leuk zou vinden. [=
Daphne nodigt voor haar zestiende verjaardag een paar vrienden uit voor een slaapfeestje. Nadat ze een geest oproepen, krijgt Daphne last van nachtmerries en visioenen waarin haar vrienden gruwelijk vermoord worden. Wanneer haar vrienden één voor één vermoord worden zoals in haar dromen, vreest Daphne voor haar leven.