• Ik moet zometeen eigenlijk naar een hele belangrijke repetitie van toneel alleen ga ik daar waarschijnlijk nooit aankomen.
    - Het meisje die mij zou ophalen, gaat vandaag niet vanwege de sneeuw
    - De bussen rijden niet
    - De treinen hebben vertraging
    - Mijn vader heeft ook niet zo'n zin om te rijden in deze sneeuw'storm'.
    Zo niet leuk! En vandaag zouden we 10 minuten van ons stuk aan de andere vierdejaars laten zien en het zou zo leuk worden en lopen naar Gouda is echt geen optie ;(

    Ik vind dit echt zo niet leuk ><




    Edit;
    Zo typisch: had ik afgebeld, moest ik huilen omdat ik het zo stom vond, ging m'n vader alsnog proberen om me daar heen te krijgen, kom ik daar veilig aan, heeft Lara ('docent'/regiseusse) iedereen al afgebeld omdat er te veel mensen niet zouden komen, moet ik m'n vader opbellen en moet 'ie omkeren om me alweer op te komen halen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 13:13 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat is vet kut voor je Ö


    T O K I O H O T E L < 3

    Bah, vervelend. Ik hoop voor je dat het misschien word afgelast omdat er zo weinig mensen komen vanwege de sneeuw, dan kan het nog een andere keer doorgaan. :'D

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 10:34 ]


    Als je maar een ananas hebt..

    Zo typisch: had ik afgebeld, moest ik huilen omdat ik het zo stom vond, ging m'n vader alsnog proberen om me daar heen te krijgen, kom ik daar veilig aan, heeft Lara ('docent'/regiseusse) iedereen al afgebeld omdat er te veel mensen niet zouden komen, moet ik m'n vader opbellen en moet 'ie omkeren om me alweer op te komen halen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Zo typisch: had ik afgebeld, moest ik huilen omdat ik het zo stom vond, ging m'n vader alsnog proberen om me daar heen te krijgen, kom ik daar veilig aan, heeft Lara ('docent'/regiseusse) iedereen al afgebeld omdat er te veel mensen niet zouden komen, moet ik m'n vader opbellen en moet 'ie omkeren om me alweer op te komen halen.
    dat is echt wel rot !


    everybody needs a song.

    Ja ik moet eigenlijk ook de stad in maar me moeder wil ook niet rijden en de bussen doen ook niet echt mee. & als het morgen ook nog erg sneeuwd, dan ga ik misschien niet eens op verjaardag van een vriendin!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bedenk zo, je zult waarschijnlijk niet de enige zijn die er niet heen gaat want er is nou eenmaal een weeralarm uitgeroepen.


    Life is hard and then we die