• De 'World Wakeboard Association' houd in 2010 weer de eenjaarlijkse wereldcampioenschappen. Komend jaar is dat in waterpark in Antalya in Turkijke. Een vage kennis van mij is gekozen als een van de 22 beste van Duitsland. Hij is pas 14 en heeft al super veel prijzen gewonnen. En ik ben super trots op hem (cat):3!

    Ik heb ook een keer gewakeboard en ik kan er werkelijk helemaal niks van. Ik vind het ook vetmoeilijk en hij kan gewoon salto's en over hindernissen waar je u tegen zegt enzo o.o. Iemand van jullie wel eens gewakeboard?

    btw. Wakeboarden is als je aan bijvoorbeeld een kabelbaan of boot hangt in het water en dan boarden op het water/hindernissen etc.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 13:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nog nooit gedaan, maar zou het wel willen doen. Alleen lijkt het me pijnlijk als je neerkomt.


    Brubl

    undercover schreef:
    Nog nooit gedaan, maar zou het wel willen doen. Alleen lijkt het me pijnlijk als je neerkomt.
    Hahah ja nogal. Vooral als je plat met je gezicht in het water valt -ervaring- :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Hahah ja nogal. Vooral als je plat met je gezicht in het water valt -ervaring- :Y)

    Handig Kirsten! Haha!


    Brubl

    Nog nooit gedaan,maar misschien ooit wil ik het wel eens doen.

    Ja, ik doe dat heel vaak in de zomer. Echt geweldig :3 Maar oooh, het doet zo'n ongelofelijk pijn als je met je gezicht plat op het water valt. ._.
    Echt cool van die vriend van je!
    Oja. Ik doe het gewoon achter een speed boot, niet achter een kabelbaan.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 13:37 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Ja, ik doe dat heel vaak in de zomer. Echt geweldig :3 Maar oooh, het doet zo'n ongelofelijk pijn als je met je gezicht plat op het water valt. ._.
    Echt cool van die vriend van je!
    Oja. Ik doe het gewoon achter een speed boot, niet achter een kabelbaan.
    Hahah ja precies. Vet strak dat je dat zo vaak doet. Dan ben je zeker ook best wel goed? Sam doet dat meestal achter een boot. Maar in die waterparken heb je vaker van die kabelbanen. Ik heb dat ook nog alleen maar achter een kabelbaan gedaan :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat wil ik nog wel eens een keer doen. Antalya is trouwens een super vette stad. -spreekt uit ervaring-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Dat wil ik nog wel eens een keer doen. Antalya is trouwens een super vette stad. -spreekt uit ervaring-
    Ik ben er nog nooit geweest maar ik heb wel foto's gezien en het ziet er ook echt vet mooi uit :9~


    Wie du mir, so ich dir.