• Mijn hele dag vandaag bestaat al uit ongeluk, vanaf het moment dat ik opstond. Maar dat even apart.
    Stap ik een paar uur geleden van de bus, ben ik bijna thuis. -Wij wonen ergens aan een baan omringt door allemaal weiden, waar geen voetpad is- dus moet ik er altijd op de straat lopen. En omdat het heeft gesneeuwd is het daar echt van die vettige bruine slijkerige boel. Het leukste van al, komt er een auto aanrijden. Wanneer die mij ziet komt die extra dicht tegen mij rijden en juist voor mij maakt die mega veel vaart, waardoor al dat slijk helemaal over mij heen vliegt. En toen was ik echt fucking pist, vooral wanneer die chauffeur nog tuuten en wuifde ö En ik had juist kleren aan die ik een paar dagen geleden nieuw had gekocht, dus dat maakte me nog chagrijniger ö Ik haat het echt zoooo hard dat mensen dat expres doen.

    GEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!! :@:@

    Je bent zielig !!!


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Ja dat is wel kut :X


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Jesus, wat wint ie daar nu bij? Wat een levenloze zeikerd.

    omg we gaan dat mens in elkaar slaan :((
    whah xd


    T O K I O H O T E L < 3

    wat een loser.


    Cowards die many times before their deaths.

    Kom we gaan hem nu slaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fijn, dan zijn we met 2 pist (cat)

    Oké, dat is echt wel rot. Ik zou, als ik die gast nog eens zien, zo boos worden.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Fijn, dan zijn we met 2 pist (cat)

    Oké, dat is echt wel rot. Ik zou, als ik die gast nog eens zien, zo boos worden.

    Op wat ben jij pist dan ? x')

    Jezus wat een klootzak. ;x Nou, neem een bak warme chocolademelk en je bent weer blij. :3


    when words fail, music speaks.

    lullig.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Haha. Dat zou een geslaagde actie zijn om bij een gemeen kreng te doen, maar absoluut niet bij een vreemde! ;x wat een klootzak!


    All was well.

    DryYourEyes schreef:
    Ja dat is wel kut :X

    Dat is écht heel lullig. Dat is leuk op een warme zomerdag ofzo, als het de dag ervoor heeft geregent. Maar in de winter is dus veel te koud.

    Zullen we hem met heel Quizzel in elkaar slaan met een sneeuwbal?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is gewoon zielig als je zoiets doet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Op wat ben jij pist dan ? x')


    Broer van Emilie. x


    Some people make the world special just by being in it