• Ik was daarnet balletjes gehakt aan het draaien voor in de Fricassee. Ik vond dat echt heel leuk om in dat gehakt te knijpen en al :'D En toen besefte ik eigenlijk dat ik ooit wel eens een voedselgevecht wil doen. Ghaha :'D

    Heeft iemand ooit al eens een voedselgevecht gedaan? :3

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 17:05 ]


    Only losers can act the way you do

    Nee, en ik wil het ook niet.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik ben eens de kantine uitgevlucht op school omdat de jongens met brood zaten te gooien met -je raad het al- ons als doelwit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    sacred schreef:
    Nee, en ik wil het ook niet.

    Nee nog nooit, maar lijkt me wel grappig :'D

    Nee, nog nooit. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nope, maar wil het wel nog een keer =3

    Al heel vaak op scouts. :9~

    Nope.
    Toevallig vandaag wel een sneeuwballengevecht gedaan. :Y)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    sacred schreef:
    Nee, en ik wil het ook niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik wil dat ook doen, ik had al is een spaghetti slier naar mijn papa gegooit en hij diezelfde sliert naar mn mama en die naar mn zus, en toen was het gedaan x'D droogheid ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Niet echt, maar een paar weken geleden werden mijn vriendinnen en ik wel bekogeld met kruidnoten en taaitaaipopjes door jongens uit onze klas.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik was met 6 vrienden op vakantie naar een camping. En toen kochten 2 jongens van die vriendengroep 10 dozen negerzoenen. En toen hadden we dus 10x12=120 negerzoenen. En tja, die ga je natuurlijk niet allemaal opeten.
    Daarna kon ik wel gelijk douchen, m'n hele haar zat eronder. Maar het was wel leuk :'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 20:06 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, maar dat is onmogelijk er staan honderden leraren de aula te belegeren en gooi je één keer ben je dood.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, maar het lijkt me wel vet! :3


    Never run out of reasons to smile...

    neen,maar ik wil het wel eens doen maar niet bij mij thuis want dan meot ik het opkuisen.