Hier vertel ik even over vandaag :')
Nou eerst moest ik door de sneeuw naar de bushalte want daar komt een vriendin langs en pikt me daar op met de auto want die moeder werkt toch dichtbij school. Nou in de auto zaten dus nog een paar anderen ook een klasgenoot. Die kreeg dus te horen dat de bussen niet reden en dat we ijsvrij hadden. Wij dus wel naar school maar pissig want we hadden het eerste uur economie en die leraar mag serieus niemand. Dus wij gingen spijbelen en gingen we ijs en brood kopen. Wij weer naar school komen we daar aan simoon opeens zo: kut! haan -dieleraar- staat daar! wij zo achter een stom paaltje haha. Nou bleek dus dat die leraar dacht dat hij het eerste uur vrij was ._. dus wij geen problemen. Toen hadden we 3 uur les gehad, gingen we vragen of je naar huis mochten want we konden niet naar huis alleen met quirine's moeder maar die kon ons alleen tussen 1-2 uur halen. Dus wij mochten weg, zijn we foto's gaan maken in het centrum en naar de zeeman heeft quirine een sleutelhanger gekocht en bij de promenade patat gaan eten. Haha en toen waren we om half 2 thuis, terwijl de rest van de klas nog in de les zat.
when words fail, music speaks.