• Ja, nou ik be gisteren dus naar Düsseldorf geweest. Het was zooooooo leuk, ik vond de sfeer prachtig, heel het duitse gevoel was awesome en de duitsers zelf zijn zo aardig en vriendelijk!

    Op het begin kregen we een invul blad, die moesten we dus invullen. Iedereen allemaal moeilijk doen, dus ik pak dat blad en loop een vrouw in een kinderwagen. Ik vraag gewoon netjes of ze het wil invullen, dus wij daar wachten. Hupa, opdracht klaar! Weetje, er was z'n vraag "Waar denkt u aan als u aan Amsterdam denkt?" in het duits natuurlijk. Heeft zij dus ingevuld "Drogen"! XD

    Daarna vonden we een CD winkel, in daar naar binnen. Dus ik ging zoeken naar de single 'My Obsession' van Cinema Bizarre en 'Final Attraction' ook van CB. Dus ik loop te vloeken dat ik het niet kan vinden. Gaat een vriendin van mij vragen waar die CD's staan, had ik ze al gevonden. Dus zegt zij "Lasse ma!" Nou ik moest zo hard lachen, en die man ook. Hij knikte en liep lachend weg. Dus ik zoeken bij CB, hebben ze de single niet, maar wel het album Final Attraction. Dus die heb ik gekocht!^^ Daarna gingen we naar de H&M heb ik daar z'n Micheal Jackson/Strify/Circus vestje (foto volgt) gekocht.

    Toen liepen we verder door de stad, dacht ik ineens dat ik Strify zag. Like, serieus! Hij leek er echt op! Dus ik de halve stad achter die gast aan gerent, stond ik voor zijn neus, was hij het niet! Dus ik weer terug gelopen, stonden mijn vriendinnen me helemaal uit te lachen. De rest van de dag heb ik de heletijd grapjes aan moeten horen van "Hé daar is Strify!" of "Hé daar is Bill!" Het ergste was dat ik het nog geloofde soms ook, ik denk dat ik ze gewoon zo graag wil zien! XD

    Op de terugweg naar de verzamelplaats begon ik kei hard 'Durch den Monsun' te zingen. Alle mensen keken mij vaag aan behalve 1 jongen, die begon mee te zingen! Hij wees lachend naar het TH logo op zijn tas. Dus ik wil naar hem toe lopen (mijn verlegenheid was weg^^) treken mijn vriendinnen me weg. Ze hebben een hekel aan emo's, gothics en alles wat anders is (maar mij mogen ze wel). Maar het was echt een leuke jongen! O.o

    Toen gingen we nog snel langs de Starbucks. Lekker warme chocolade melk. Maar na alles op gedronken te hebben, werd iedereen ineens ziek. Behalve ik. Iedereen werd misselijk enzo. Maar vlak voor we de bus in gingen kreeg ik hetzelfde. Ik was zo ziek, niet normaal gewoon. Gelukkig hadden we geen file, anders zat ik nog langer in die bus!

    Het was echt een top dag, dat ziek zijn vergeet ik nu wel! ;D


    -

    haha =] Duitsland is sowieso geweldig =]


    We can only learn to love by loving.

    Haha, dat klinkt heel erg leuk!


    Never run out of reasons to smile...

    Enigma schreef:
    haha =] Duitsland is sowieso geweldig =]

    Idd ;D

    <33


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Idd ;D

    <33
    trouwens dat vestje is dat zo'n korte millitary blazer? die zoek ik al maanden ;x


    We can only learn to love by loving.

    Gaaf, echt supervet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De volgende keer ga ik mee, goed?
    Want alles wat jij hebt meegemaakt, daar ben ik echt jaloers op, haha. En omg, stel je voor dat Strify echt voor je neus had gestaan xd

    Papercut schreef:
    Gaaf, echt supervet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    UNCOMMON schreef:
    De volgende keer ga ik mee, goed?
    Want alles wat jij hebt meegemaakt, daar ben ik echt jaloers op, haha. En omg, stel je voor dat Strify echt voor je neus had gestaan xd

    Whaha, is goed joh, ik neem je mee in mijn rugzak!^^


    -

    Enigma schreef:
    (...) trouwens dat vestje is dat zo'n korte millitary blazer? die zoek ik al maanden ;x

    Joah :Y)


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Whaha, is goed joh, ik neem je mee in mijn rugzak!^^

    Tuurlijk, pas ik mákkelijk in (A)

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Tuurlijk, pas ik mákkelijk in (A)

    Whaha tussen al mijn rotzooi? XD


    -

    Oeeh, jij maakt mij blij! Ik ga zaterdag ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Oeeh, jij maakt mij blij! Ik ga zaterdag ook.

    Veeeeeel plezieeeeer! <3


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Whaha tussen al mijn rotzooi? XD

    Jazeker :Y)