Dit gaat jullie vast niks aan ofzo, maar
Ik heb gister Uncharted 2 uitgespeeld. En ik zeg het je, BESTE GAME OOIT.
Graphics zijn masterlijk, net echt allemaal. Héél mooi. Al die plaatsen, zo mooi. Nepal, Tibet én Shambhala. Vooral Shambhale, Jezus toen ik dat stukje zag toen je Shambhala binnenkwam, zo mooi. De muziek erachter is ook prachtig, de personages hebben elk wat leuks. Accenten, andere afkomsten enzo. Zielige stukjes, spannende stukjes, epische stukjes, grappige stukjes. En het verhaal was gewoonweg goed bedacht. Marco Polo, Steen van Shambhala etc. Puzzels oplossen, klimmen, schieten, vechten.
Dit boeit jullie waarschijnlijk helemaal niks ;x Maar ik moest het gewoon vertellen. Ik leefde me helemaal in het verhaal. Toen ik Lazarovic moest verslaan, paaah, ik werd helemaal hysterisch x'D Hij was onsterfelijk geworden, ofja, hij zowat overal tegen ._. Dus moet ik op hars schieten wanneer hij voorbij liep zodat het ontplofte. En dan is hij natuurlijk véél sneller dan mij, gooit hij 4 granaten tegelijk En hij heeft nog eens een shotgun. Als hij me daar 2x meer raakt ben ik al de pijp uit. ._. Na 7x overnieuw te spelen heb ik het eindelijk gehaald! En ja, nu denken jullie, haha wat een zielepoot. PAHAHA, doe dat maar eens na Want het was serieus moeilijk dat laatste.
Sommige momenten was ik echt geschrokken. Harry Flynn die een verrader was, Chloe die niet wist bij welke kant ze wou horen ofzo, Harry Flynn pleegde zelfmoord en verwonde Elena daar heel hard mee Toen Shambhala instortte.
Kort samengevat: Wauw.
Er is niet echt iets waar ik het topic nuttig mee kan houden ofniet? ._. Aangezien zowat niemand hier gamed.. Ehhw.. leuk voor mij hh? Kijk maar trailer of walktroughs ofzo 8D Echt vet.
I live for the applause, you will die for it.