• Echt de geweldigste dag in m'n leven.

    Vanochtend overslapen en bus gemist, ik helemaal in de stress, want ik had economie, het belangrijkste examen van allemaal. En dat examen ging slécht.

    Kom ik thuis, klaar voor mijn laatste examen te leren, ben ik mijn sleutel vergeten. Moeder niet te bereiken, grootouders niet te bereiken. En toen was m'n geld op, maar zij waren dan ook echt de enigen met een sleutel. Fijn, ik kon dus niet binnen.

    Toen ben ik maar naar mijn tante gegaan, daar heel de middag gezeten, niets doen.

    Komt mijn moeder me daar uiteindelijk halen om half vijf, heeft ze een nieuwtje voor me.

    Mijn ex-trainer, die tevens de beste vriend is van mijn neef en andere vrienden van me uit de club (ben gestopt met wedstrijdzwemmen door een blessure), blijkt een pedofiel te zijn.

    Fijn, héél fijn.

    Jeetje :|
    ik had ook een keer zo'n dag ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn dag gaat vandaag misschien ook extreem kut zijn, maar dat gaan we zien om 7 uur. Dan krijgen we te horen wat er in gódsnaam aan de hand is met die rare, té serieuze en onheilspellende brief van school, zelfs de leraren wisten niks.. Als de school dichtgaat word ik depressief, moet ik wéér naar een andere school.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je moet niet krijgen wat je wilt, maar willen wat je krijgt :Y)
    Nee, maar dat is wel rot ja ;o
    Maar morgen wordt vast wel beter.
    (flower)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik had een lachdag vandaag.. maar ik heb ook soms zo'n dagen ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    O help, dat is echt kut. Sterkte Jolien <3


    -

    Ja, zeker met de gedachte dat mijn trainer/vriend pedofiel is. =/

    Morgen zal het inderdaad veel leuker klinken. -Sarcasm-

    STRIFLICIOUS schreef:
    O help, dat is echt kut. Sterkte Jolien <3

    Nja, komt wel goed. :')

    Maar echt, ik vind het zo erg voor al die kleine kindjes uit m'n zwemclub. Ook al die ouders vertrouwden hun kleintjes aan die trainer.

    EN DAN ISIE PEDOFIEL. o.o

    Wauw. Gezellig.


    Life is hard and then we die

    Oh crap.
    Ik heb ook zo'n dag gehad, brr. Wil er nooit meer aan denken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou nu allemaal dingen kunnen zeggen maar die zouden toch niet helpen : |

    Sterkte (:


    Only losers can act the way you do

    Jij ook al zo'n leuke dag. Ben iig niet de enige =='

    1: Boekverslagen te laat ingeleverd. Heb me 's ochtends de klere gewerkt om alles alsnog af te krijgen.
    2: Had geen fiets want die is me in het weekend gejat. Moest opa opbellen om me op te komen halen.
    3: In het weekend is m'n leren jas naar de t*ring gegaan door een weerhaak. Dat ding kostte 200 euro..
    4: Morgen moet een opdracht voor tekenen af, en ik zal die deadline niet halen.

    Goed nieuws: Het gaat grandioos hard vriezen en ik hoef nog maar drie daagjes school voordat het vakantie is.

    Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    O.o dat is echt klote


    We can only learn to love by loving.