• Laatst stond er in de krant dat in Rusland Emo styl verboden is Omdat ze het heerlijk vinden om zich te snijden en zelfmoord te plegen.
    wat vind jij van dat verbod?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik vind het vreselijk,,Je moet mensen accepteren zoals ze zijn.En lang niet alle emo's snijden..En als je je snijd hoef je nog niet eens emo Te zijn.Mensen die denken dat ze emo's wat kunnen flikken hebben duidelijk zelf nooit verdriet gevoeld..Ik bedoel waarom maken ze niet meteen de huppelkutjes belachelijk..Die zijn nep,arogant en ga zo door.Emo is hoe je je van binnen voelt en dat kan je niet veranderen!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind het vreselijk,,Je moet mensen accepteren zoals ze zijn.En lang niet alle emo's snijden..En als je je snijd hoef je nog niet eens emo Te zijn.Mensen die denken dat ze emo's wat kunnen flikken hebben duidelijk zelf nooit verdriet gevoeld..Ik bedoel waarom maken ze niet meteen de huppelkutjes belachelijk..Die zijn nep,arogant en ga zo door.Emo is hoe je je van binnen voelt en dat kan je niet veranderen!

    Totally agreed!!!


    Why don't you break my heart

    ^^ik geef je gelijk mensen moeten elkaar accepteren voor wie ze zijn

    Ik vind het vreselijk,,Je moet mensen accepteren zoals ze zijn.En lang niet alle emo's snijden..En als je je snijd hoef je nog niet eens emo Te zijn.Mensen die denken dat ze emo's wat kunnen flikken hebben duidelijk zelf nooit verdriet gevoeld..Ik bedoel waarom maken ze niet meteen de huppelkutjes belachelijk..Die zijn nep,arogant en ga zo door.Emo is hoe je je van binnen voelt en dat kan je niet veranderen!


    Ja daar ben Ik het Ook mee eens.Ik vindt het egt schandalig dat ze daar een verbod op hebben in rusland.ik ben blij dat NL dat Nog niet heeft!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dat is wel heel triest. Laat mensen zijn, zoals ze willen zijn. Geen gezeik --'

    Dat is wel heel triest. Laat mensen zijn, zoals ze willen zijn. Geen gezeik --'


    mee eens !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat is wel heel triest. Laat mensen zijn, zoals ze willen zijn. Geen gezeik --'

    Inderdaad!!! Wat is er gebeurd met een ander in zijn/haar waarde laten??? Ik heb altijd zoiets..
    Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden en Wat gij niet wilt dat u geschiet doe dat ook een ander niet. Als iedereen zich daaraan hield, was er minder ellende en ruzie enzo in de wereld
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    Beetje ongeloofwaardig, en als het wel waar is vind ik dat zooo discriminerend als het maar kan.

    Beetje ongeloofwaardig, en als het wel waar is vind ik dat zooo discriminerend als het maar kan.


    het is waar.me moeder heeft het stukje aan me laten lezen.vanaf toen mag ik dus geen zwarte kleding meer kopen en me haar verfen Klote ouderz:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    KL*TE!

    (ookal ben ik zelfg geen emo ma swat)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    IK vind dat zoow dom! Niet iedere EMO hoeft te snijden! ik ben zelf ook emo en ik snij mezelf toch niet ! En ik ga al helemaal geen zelfmoord plegen! waarom zou ik alleen maar DOM! en eigelijk discrimineerd Rusland nu een styl! je mag toch zelf weten wat je doet hoe je er uit wilt zien.. dat bepalen andere mensen toch, Je bent hoe je bent en ik zu zo blijven ik zou niet voor die KUT russen gaan veanderen van styl waar slaat dat nouw op!
    Pff is best DOM!
    ZOOW Mirjam heeft gesproken(A)(baby)

    XX


    i can't pretend you're nothing special

    KL*TE!

    (ookal ben ik zelfg geen emo ma swat)

    Ik ben zelf ook géén emo,Maar ik vind het zo oneerlijk als het maar kan.Iedereen heeft recht om er uit te zien zoals hij/zij wil.Het is je eigen lichaam of je er nou in snijd of niet.En je hebt toch je eigen keuzes..Als je zwarte kleding mooi vindt valt daar niets aan te veranderen..En wat wilden ze doen als iemand zich er niet aanhoud? Hem/Haar vermoorden ofzo? Nou dat is zwaar verboden,En anders zijn die Russen gewoon gek!!


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik ben zelf ook géén emo,Maar ik vind het zo oneerlijk als het maar kan.Iedereen heeft recht om er uit te zien zoals hij/zij wil.Het is je eigen lichaam of je er nou in snijd of niet.En je hebt toch je eigen keuzes..Als je zwarte kleding mooi vindt valt daar niets aan te veranderen..En wat wilden ze doen als iemand zich er niet aanhoud? Hem/Haar vermoorden ofzo? Nou dat is zwaar verboden,En anders zijn die Russen gewoon gek!!

    nou dan zijn de russen gek! ik vin het ook stom da ze da verbieden soms kijkn mense mij raar aan omda ik een aparte kledingstijl hb en soms komt da voor sommige raar over --' wtf kan ik er aan doen da die mense dan geen smaak hbbn xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    het is waar.me moeder heeft het stukje aan me laten lezen.vanaf toen mag ik dus geen zwarte kleding meer kopen en me haar verfen Klote ouderz:S

    OMG, sorry dat ik het zeg maar je ouders zijn dicriminators ofzo:$:$. Ben je Russisch dan ofzo??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    IK vind dat zoow dom! Niet iedere EMO hoeft te snijden! ik ben zelf ook emo en ik snij mezelf toch niet ! En ik ga al helemaal geen zelfmoord plegen! waarom zou ik alleen maar DOM! en eigelijk discrimineerd Rusland nu een styl! je mag toch zelf weten wat je doet hoe je er uit wilt zien.. dat bepalen andere mensen toch, Je bent hoe je bent en ik zu zo blijven ik zou niet voor die KUT russen gaan veanderen van styl waar slaat dat nouw op!
    Pff is best DOM!
    ZOOW Mirjam heeft gesproken(A)(baby)

    XX


    Ik ben het helemaal Met je eens!.Ik ben Ook emo.mr door dit mag Ik dus me haar niet zwart verfen of in een kleur dat ik zelf wil egt kut.Mrja ik overleef het wel:p


    Ice-cream Rockt more than you x3