• Naar welke films kijk jij graag? + is die al op DVD of loop die nog in de bioscoop?
    En over wat gaat die?
    Because ik ga enkele films huren en ik wil leuke films huren, en ik ga binnenkort naar de bioscoop met een paar kiddo's uit mijn klas, en ik wil naar een goede film gaan kijken.

[ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 15:59 ]

Hm even denken. Saw en scream vindt ik wel vet maarja. The mothman prophecies is super vet en die kan je wel huren.

This can't be the end of us.

Silent Hill, horrorfilm (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Confessions schreef:
    Silent Hill, horrorfilm (:

Ik hem die gezieen. :9~

we've only said goodbye with words

Mijn hele lijst van goede films:

2012, Inkheart, Transformers, Transformers: Revenge of the Fallen, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Pirates of the Caribbean: Dead men’s chest, Pirates of the Caribbean: At world’s end, The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring, The Lord of the Rings: The Two Towers, The Lord of the Rings: The Return of the King, Eragon, G.I.Joe The Rise of Cobra, X-men origins: Wolverine, X-men, X2, X-men: The Last Stand, Spiderman 1, Spiderman 2, Spiderman 3, The Fantastic 4: Rise of Silver Surfer, The Fantastic Four, Hellboy, Hellboy 2: The Golden Army, Elektra, Iron-Man, Ghost-Rider, DareDevil, Tomb Raider, Tomb Raider: The Cradle of Life, The Journey to the Center of Earth, The Mummy, The Mummy Returns, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor, Final Destination 1, Final Destination 2, Final Destination 3, Cloverfield, Hancock, I am Legend, I Robot, The Day After Tomorrow, Godzilla, Jumper, Dude where’s my car?, National Treasure, National Treasure: Book of Secrets, Harry Potter en de Vuurbeker, Corpse Bride, The Nightmare Before Christmas, The Dark Knight, Spirit.

Favorieten:
    2012 (Draait nog in bioscoop) - De wereld komt ten einde. Een familie heeft gehoord dat er schepen worden gebouwd en die proberen ze te bereiken.
    The Lord of the Rings - Ze moeten een krachtige Ring vernietigen.
    Pirates of the Caribbean - Alle 3 de delen zijn anders.
    National Treasure - Alle 2 de delen zijn anders. Gaat over schatten.
    En G.I. Joe en Transformers.
    The Day after Tomorrow en Tomb Raider zijn ook awesome.
    Heb niet zo'n zin uitleg te geven x'D Kijk anders de trailer.

[ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 16:17 ]

I live for the applause, you will die for it.

The Ring, horrorfilm (:

Just a simple "I love you" (:

Twilight, Jennifer's Body, John Tucker Must Die, Ps I Love You, Hangover, The Proposal, Hannah Montana The Movie! :9~

Some people make the world special just by being in it

Ik vind from hell en finding neverland heel mooi.Bijde zijn ze uit op dvd(neem ik aan want ze zijn ouder)

[ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 16:28 ]

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik kan echt uren Lord of the rings kijken :$

We can only learn to love by loving.

Ik kijk het liefst na Komedies ofzo :P
    Of drama, Romans..
    Ik vind de film raise your voice mooi
    En andere zo echte hollywood films het leukste :p

Stop wishing, Start doing..

A walk to remember is een prachtige film. Hij gaat over een populaire jongen die verliefd wordt op een meisje, dat nogal een 'nerd' is. Ze krijgen wat en zo gebeurt er een heleboel.
    Hij gaat over liefde, verdriet enzo (:

Never run out of reasons to smile...

The Titanic ='D The Curious case of Benjamin Buttin.. Memoirs of a Geisha, National Treasure, 10 things I hate about you, Scary Movie, I am Legend, Hancock.. Fat zijn er een paar Ö

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Pirates Of The Caribbean, The Chrionicles Of Narnia, Harry Potter, She's The Man,...

Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

Kill Bill 1 & 2 vind ik fantastische films (:

Happiness hit her like a train on a track

Dead Poets Society
    Ik huilde zo erg toen Neal zelfmoord pleegde )':

Where there is a sea there are pirates...

Momenteel zijn mijn lievelingfilms; Arthur and the minimoys & Radio

Wrinkled linen and half tinted sunnies.