Omg x)
Eens een tijdje geleden hadden we biologie en de leerkracht had ons gevraagd om noten mee te brengen. Dus brengt iedereen walnoten mee. Maar onze leerkracht is zo'n olifant, echt. Iedereen maakt zijn toetsen gewoon samen en die merkt daar ook niets van. En als hij de leerstof uitlegt luistert er toch niemand, ze praten dan gewoon luider om op zijn zenuwen te werken. Best grappig soms. x)
Maar dus; iedereen bracht walnoten mee en ze waren er mee door de klas aan't gooien. De leerkracht zag dat niet, want die staat altijd met zijn rug naar de klas. En dan werd het echt heel erg rumoerig enzo en misschien had hij het wel door - ik weet het niet - maar toen vloog er plotseling een grote dikke vette noot tegen het raam en dat was echt superluid! En die leerkracht draait zich meteen om en roept: 'Wat was dat godverdomme?!!!' Die werd echt razend. En Tegelijkertijd staat J. op en roept: "Mijn god! Hebben jullie dat gezien?! Die vogel vloog gewoon tegen het raam!!!' En die stond daar te wijzen naar dat raam, zo met wijd opengesperde ogen, heel erg geloofwaardig. En iedereen begon dat te bevestigen en zo geschrokken te knikken enal.
En weetje? Die leerkracht geloofde dat gewoon. x'd
Hij is echt dom; maar echt, ongelooflijk. x'd
Ik dacht; ik vertel het even (':
Heeft iemand nog iets hilarisch te vertellen? Maar echt zo van die genante situaties of iets grappigs dat jou of iemand anders is overkomen ofzo? ;d
Where there is a sea there are pirates...