• Een vriendin van mij is stapel op een jongen en dat heeft ze hem ook gezegd. En sinds dan negeert hij haar helemaal, ook nu op msn. En ik vraag hem, waarom hij zo stom doet tegen haar, omdat ze daarnet tegen hem sprak maar hij reageerde niet. En nu zegt hij tegen mij ook niks en dat irriteert me zo hard, want hij heeft dat meisje heel hard gekwetst? HELP? Door welke zin zal hij weer spreken? -dat klinkt vaag maar oké-
    bedankt!

    'Als je een echte jongen bent spreek je nu' :'D
    Nee sorry die was stom :') Maar ik weet niet eigenlijk, ik denk niet dat er een bepaalde zin is waaardoor ie weer praat.


    -

    Als jejezelf hier beter door voelt ga vooral zo door.
    Zorg dat je hem raakt, hard raakt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    What the fuuuck? Heb je het al gehoord van mevrouw dingeske die het met meneer dingeske heeft gedaan in het biologielokaal?

    En als hij dan reageert: 'Oké, nu negeer je mij niet meer.' en dan je je hele verhaal :]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 23:10 ]


    Only losers can act the way you do

    'Ik weet dat je er bent, maar ik wil gewoon even een normale vraag stellen. Wat is trouwens jouw reden om me te negeren?' en als hij nog niet antwoord typ je gewoon dat hij haar gekwetst heeft en dan hoeft hij gewoon te lezen zonder te antwoorden. :3


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    'Ik weet dat je er bent, maar ik wil gewoon even een normale vraag stellen. Wat is trouwens jouw reden om me te negeren?' en als hij nog niet antwoord typ je gewoon dat hij haar gekwetst heeft en dan hoeft hij gewoon te lezen zonder te antwoorden. :3

    mss is dat idd wel een oplossing. Dan weet hij het gwn. Mss gaat hij er dan wel over nadenken


    For once I want to be the car crash.

    Laat hem lekker voelen dat ie dom bezig is. Hard raken dus, zoals Decoy ook zei.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Laat hem lekker voelen dat ie dom bezig is. Hard raken dus, zoals Decoy ook zei.

    Ik ben in een harde bui vandaag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik ben in een harde bui vandaag.


    Ik ook en ik moet het ergens op afreageren. Vandaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Klootzak, hou op met zo zielig stom doen en praat. Want negeren is wel de makkelijkste oplossing he ? :]


    None but ourselves can free our minds.

    Hem inderdaad raken. Krenk zijn ego, zeg dat hij al zielig was, maar nu nog zieliger is door haar te negeren.
    Hard zijn :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Heroic schreef:
    (...)

    Ik ook en ik moet het ergens op afreageren. Vandaar.

    Uhu.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Damn, wat ben jij een lul zeg. Mijn vriendin verdient jou gewoon niet, geen enkel meisje eigenlijk als je zo reageert.
    Pff.






    ofzo?:X


    ok

    Decoy schreef:
    Als jejezelf hier beter door voelt ga vooral zo door.
    Zorg dat je hem raakt, hard raakt.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Decoy schreef:
    Als jejezelf hier beter door voelt ga vooral zo door.
    Zorg dat je hem raakt, hard raakt.

    Ik vind eigenlijk niet dat jij je daarmee moet bemoeien :X


    -