• Ja, ik wil naar de kerstmarkt in Lier. Maar er is geen enkel wezen dat met me mee wilt.
    Who wants to join me ;D?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 20:20 ]

    Ik ga wel met je :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Ik ga wel met je :'D

    Oki ;D

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Oki ;D

    Waar ligt Lier? :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    (...)
    Waar ligt Lier? :'D

    Ergens in antwerpen hahh :'D

    Lier ligt super dicht bij mij o.o Nuja, super nu ook weer niet, maar toch maar een kwartiertje hoor. Lier is een gezellige stad, zo met die kasseien en dat kanaal enzo (ik ben ooit al eens door het gezellige gedeelte van Lier gereden) (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Lier ligt super dicht bij mij o.o Nuja, super nu ook weer niet, maar toch maar een kwartiertje hoor. Lier is een gezellige stad, zo met die kasseien en dat kanaal enzo (ik ben ooit al eens door het gezellige gedeelte van Lier gereden) (nerd)

    Wacht maar tot je de rest ziet, dan ga je het snel verveelt vinden ;D Maar kerstmarkten zijn gewoon gezellig (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 20:24 ]

    Wat is daar eigenlijk te doen? :3


    Only losers can act the way you do

    Lier, weet ik niet, ben ik nooit geweest, maar in Brussel is er ook één en die is ook nog wel gezellig :'D

    Roulette schreef:
    Wat is daar eigenlijk te doen? :3

    Kerstmarkt xDD

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Wacht maar tot je de rest ziet, dan ga je het snel verveelt vinden ;D Maar kerstmarkten zijn gewoon gezellig (:
    Nja, voor de rest vind ik het ook maar een stomme stad (vol met Marrokanen ;x) Haha, sorry, dat was racistisch maar ik ben geen racist hoor ;x

    Vorig jaar zijn wij met school naar het VTI Lier geweest en dat zat daar vol met crapuul. ;x


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Nja, voor de rest vind ik het ook maar een stomme stad (vol met Marrokanen ;x) Haha, sorry, dat was racistisch maar ik ben geen racist hoor ;x

    Vorig jaar zijn wij met school naar het VTI Lier geweest en dat zat daar vol met crapuul. ;x

    Ja hallo, nu noem je eens een school op ;DD -wacht maar tot je in het kta komt.-

    Ik ga wel meeeee =3


    We can only learn to love by loving.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Kerstmarkt xDD
    Wat is er nu weer op een kerstmarkt te doen? -dom- xd


    Only losers can act the way you do

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ja hallo, nu noem je eens een school op ;DD -wacht maar tot je in het kta komt.-
    Wat is daarmee? :'DD


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Wat is er nu weer op een kerstmarkt te doen? -dom- xd

    Kraampjes,gratis chocomelk,snoepjes,lichtjes,muziek,een gezellige sfeer ;DD + kta is het vti in het kleiner [a]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 20:31 ]