• Morgen heb ik dus kerstgala op school. Dat betekend dus meisjes in jurken en jongens in pakken.
    Nou zit er bij in de klas een jongen, Thomas, en hij is nogal... klein. En hij heeft dus ook een pak.
    HOE SCHATTIG MOET DAT ERUIT ZIEN?!
    En grappig natuurlijk. Ik kan echt niet wachten (cat)
    Maar ik durf het dan niet tegen hem te zeggen, want hij is echt een kreng! Hij knijpt hard o_O

    Verheugen jullie je ook ergens op?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Op dinsdag, dan zie ik mijn crush terug en ga ik het hem misschien zeggen -spannend. :9~


    Only losers can act the way you do

    op de vakantie!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Jaah, totdat ik morgenochtend/middag gedaan heb met mijn examen. Even wat rust! Ik ben al heel de week pas om 23uà23u30 kunnen gaan slapen en sta al de hele tijd op om 5u. Ik ben uitgeput --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ook op morgen! Morgen hebben we een toneelstuk van school. Een soort kersttraditie. Elk jaar is er kersttoneel en dan voeren ze een bekend stuk op. (ze is leerlingen van mijn school) Vorig jaar deed ik mee, maar dit jaar ga ik kijken en daarna ga ik naar de disco. Dus lekker laat (vroeg x'D) thuis. =D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vakantie, Kerstmis, ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Toeval...? Ik heb morgen ook kerstgala :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Dit weekend, weg van huis en zuipen. Wat kan er nog beter zijn? xd


    It's all for you, my butterfly.

    Op ons kerstfeest van school: Glow in the dark x-mas party :3 Dresscode is neon of wit, voor de blacklights. Zo'n feest hebben we eerder gehad maar nu wordt het helemaal vet


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kerstgala en vakantie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    op vakantie.

    Stiekem verheug ik me op volgende week, omdat ik dan mijn rapport krijg.
    En tot dinsdag, omdat de examens dan eindelijk gedaan zijn.
    En tot kerstmis & nieuwjaar, omdat ik dan cadeautjes krijg :Y)


    Never run out of reasons to smile...