• Monogaam zijn is niet iets waar Tom Kaulitz voor staat, maar kan zíj daar verandering inbrengen?


    Linde is van beroep Dating Doctor. Ze helpt mensen met het vinden van de meest geschikte partner. Maar eigenlijk is ze zelf geen date expert. Ze is een gigantische kluns als het gaat om haar eigen liefdesleven en als haar beste vriendin Holly haar koppelt aan een van haar clienten kan ze wel door de grond zakken, maar dan blijkt die client wel héél erg leuk te zijn.


    Rollen :
    - Buurmeisje [jonger dan 10]
    - Cliënte Destiny
    - Vriendin van zus. Ilse

    Invullen ;
    Naam ;
    Leeftijd:
    Beschrijving :

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 18:01 ]


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil Cliënte
    Naam ; Destiny Bo Joy. -lekker origineel-
    Leeftijd: 19.
    Beschrijving : Blond haar, diep blauwe ogen, slank postuur. Gewoon standaard dus. =3

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 18:00 ]


    when words fail, music speaks.

    Vriendin van zus,

    Naam ; Ilse DoHella
    Leeftijd: 19Jaar
    Beschrijving: komt

    Hallo, mijn naam is Ilse en ik ben 19 jaar oud, mijn vrienden zeggen dat ik erg betrouwbaar & Spontaan ben. verder houd ik erg van dieren, ik heb thuis ook 3 honden en 1 kat. mijn hobby's zijn muziekluisteren en uitgaan, en natuurlijk met vrienden zijn!. Ik heb middenlang blond haar, en groene ogen. verder ben ik 174M lang. en heb een normaal postuur. als je nog vragen hebt kun je die natuurlijk altijd stellen!

    liefs, Ilse

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 18:03 ]

    Ik vind
    dat meer mensen moeten reageren ;o


    when words fail, music speaks.

    ik wil het buurmeisje, info komt zometeen:$


    Smiling but close to tears.

    Naam ; Jaily Palty
    Leeftijd: 9jaar.
    Beschrijving : Jaily is dan wel jong, maar helemaal geïntereseerd in muziek. Ze heeft piano leren spelen van haar moeder en gitaar leren spelen van haar vader. Ze heeft een paar vrienden. Jaily is aardig en schattig. Ze doet aan tekenen en doet aan voetbal.
    Jaily Palty.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 18:34 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik wil buurmeisje,
    info komt. ;)


    everything, in time

    Naam; Julia Eyse.
    Leeftijd; 3½.
    Beschrijving; Julia is ontzettend lief, en helpt graag. Ze houd veel van lezen, maar omdat ze dat zelf nog niet (goed) kan, wil ze veel voorgelezen worden. Als je iets wilt doen wat ze leuk vind zegt ze altijd; 'Dat vind ik het allerleukst om te doen.' Ookal vind ze dat niet, ze wil er graag voor iedereen zijn, en iedereen gelukkig maken. Ze verspreidt de liefde overal.1. 2. 3. 4.

    LETOP! De kleintjes zijn schatig. Overdosis cutheid gevaar!


    everything, in time