• het niveau van Hekma!
    Af en toe vraag ik me echt af hoe het kan dat hij nog steeds op VWO zit o_O
    Zijn uitspraak bij andere talen is belachelijk grappig, hij kijkt de hele tijd met zijn domme gezicht en zegt zo vaak 'Eh...?'
    Na ja... Charlotte is erger, maar die heeft gewoon aandacht nodig --'

    Hebben jullie ook zulke mensen in de klas?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Uhh,, ja :$


    We can only learn to love by loving.

    JAA! Iemand bij mij in de klas vraagt de hele tijd als er net iets is uitgelegd: Dus hoe moet het nou? ECHT DOM JONGE!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    JAA! Iemand bij mij in de klas vraagt de hele tijd als er net iets is uitgelegd: Dus hoe moet het nou? ECHT DOM JONGE!
    dat gebeurd bij mij ook heel vaak..


    We can only learn to love by loving.

    NERDLESS schreef:
    JAA! Iemand bij mij in de klas vraagt de hele tijd als er net iets is uitgelegd: Dus hoe moet het nou? ECHT DOM JONGE!

    Bij mij ooooooook :')

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 14:59 ]


    Happiness hit her like a train on a track

    Ach ja, domme mensen moeten ook bestaan?
    En ja, ik heb ook zo iemand in de klas. Tijdens een proefwerk werd er drie keer achter elkaar gevraagd hoe iets moest. Dus die docent uitleggen aan die hele klas. Komt L vijf seconden later; 'Ik snap de blabla niet zo goed?'
    Dan denk ik; waar ben je mee bezig?(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zonder domme mensen... zouden er ook geen slimme mensen zijn (nerd)
    Maar ik kan me voorstellen dat je dat irri vindt...

    Iemand met Aardrijkskunde zegt altijd 'Ik snap het niet.' Op zo'n sloom toontje. Leraar legt het uit, 5 minuten later 'Ik snap het niet.' enzovoort enzovoort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb wel irritante mensen in m'n klas :Y)
    Een jongen met een soort ADHD, wat geen ADHD is, maargoed. xd


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    NERDLESS schreef:
    JAA! Iemand bij mij in de klas vraagt de hele tijd als er net iets is uitgelegd: Dus hoe moet het nou? ECHT DOM JONGE!


    Herkenbaar bij mij in de klas x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Breeze schreef:
    Ach ja, domme mensen moeten ook bestaan?
    En ja, ik heb ook zo iemand in de klas. Tijdens een proefwerk werd er drie keer achter elkaar gevraagd hoe iets moest. Dus die docent uitleggen aan die hele klas. Komt L vijf seconden later; 'Ik snap de blabla niet zo goed?'
    Dan denk ik; waar ben je mee bezig?(nerd)


    Only losers can act the way you do

    Hij heeft dus het niveau van een verrot achterlichtje? ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb een jongen in mijn klas en hij snapt niets, zit steeds te zuchten en te tokkelen op zijn rekenmachine als weet ik veel wat x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Prophet schreef:
    Hij heeft dus het niveau van een verrot achterlichtje? ='D

    hahah :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja. Echt. Dat kind kijkt nog dommer dan een aardappel en maakt de domste opmerkingen. Maar diep vanbinnen is ze echt slim, alleen dat laat ze niet merken.

    Of van iemand anders; "Wat is produceren?" of zoiets, het was echt megadom o.O


    Destroy what destroys you.

    Dat was eens bij mij tijdens chemie (scheikunde).
    De leerkracht staat de Lewis-methode uit te leggen en ze vertelt net over die schuine streepjes en waarom je die zet.
    L. zit vooraan en kijkt geconcentreerd naar het bord, waarop de leerkracht voorbeeldjes tekent. (':
    En dan zegt de leerkracht uiteindelijk: 'Daarom zet je die schuine streepjes.'
    We willen net allemaal over iets anders beginnen als L. plotseling vraagt: 'Waarom staan daar schuine streepjes?'
    Omg, echt, ik lag plat. x'd
    Dat was het grappigste dat op die achterlijke school ooit is gebeurd, volgens mij x'd
    Maar ik ben zelf niet beter.
    Ik vroeg tijdens het examen van fysica wat 'uitbollen' betekent x'd.
    En ik weet het nog steeds niet. (':


    Where there is a sea there are pirates...