Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.
Romance schreef: Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.
Romance schreef: Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.
Every journey begins with a single step, so just take it step by step
Als die jongen geen slechte bedoelingen heeft..
Mijn beste vriendin is sinds kort samen met iemand van 20. & zij zelf is 15..
Dus,ik vind dat het kan. :')
Fly high across the sky, from here to kingdom come.
Als ze 16 of 17 is, oke. Maar jonger dan dat is het een beetje te jong voor een twintiger. Op latere leeftijd is vijf jaar verschil niets, maar om nu als 14-jarige met een twintiger te gaan is niet echt slim he.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.