• Holla!

    Eigenlijk wil ik m'n haar wel weer verven (dmv spoeling), maar ik weet het dus niet zeker. Ik heb *even tellen* het ong. 2 maanden geleden ook geverfd, maar nu zit het er nog wel een beetje in -bij de puntjes-, maar bovenin niet meer. Mijn vraag dus.. Is het verstandig om het dan weer te gaan verven ja of nee?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alleen de uitgroei is beter te verfen..
    Tenzij je het een ander kleur wilt hebben..


    Maybe part of loving is learning to let go...

    ZoeZealous schreef:
    Alleen de uitgroei is beter te verfen..
    Tenzij je het een ander kleur wilt hebben..

    Nah, maar dan is die kleur weer anders dan de puntjes..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar dan moet je uitgroei als eerste verfen, en wat over is moet je als laatste doen.
    Dan zit de verf van je uitgroei langer in, want van wat je al hebt geverft en nog over is, word dat dan donkerder..
    En anders valt je haar dood.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Geen idee, geen verstand van. Ik gebruik henna en verf het 2/3 keer in de twee maanden. :x


    Wie du mir, so ich dir.

    ZoeZealous schreef:
    Maar dan moet je uitgroei als eerste verfen, en wat over is moet je als laatste doen.
    Dan zit de verf van je uitgroei langer in, want van wat je al hebt geverft en nog over is, word dat dan donkerder..
    En anders valt je haar dood.

    Ik ga het zelf niet verven hoor :'D. De kapper doet dat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Walter schreef:
    (...)
    Ik ga het zelf niet verven hoor :'D. De kapper doet dat.


    Oh x]
    Dan kan je het aan de kapper ook vragen wat het beste is om te verfen..


    Maybe part of loving is learning to let go...

    ZoeZealous schreef:
    (...)

    Oh x]
    Dan kan je het aan de kapper ook vragen wat het beste is om te verfen..

    Ja, maar ik heb eerst dit topic gemaakt om aan te horen wat jullie ervan vinden. Anders moet ik weer voor niks naar de kapper om het te vragen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Walter schreef:
    (...)
    Ja, maar ik heb eerst dit topic gemaakt om aan te horen wat jullie ervan vinden. Anders moet ik weer voor niks naar de kapper om het te vragen.


    Okey, ik heb zelf wat tips gevraagt aan mijn moeder. Zij verft d'r haar altijd ;p
    Dus weet er wel wat over..


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Volgens mij kan dat wel. Als je het maar niet te vaak achter elkaar verft.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat denk ik wel? ~

    Decoy schreef:
    Volgens mij kan dat wel. Als je het maar niet te vaak achter elkaar verft.

    Dit is pas de tweede keer dit jaar, maar het is ook maar een spoeling hé.

    Nouja het is pas de tweede keer als ik het ook daadwerkelijk doe.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 14:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Na 2 maanden kan je het wel weer opnieuw doen. Dan is je haar alweer hersteld.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Walter schreef:
    (...)
    Dit is pas de tweede keer dit jaar, maar het is ook maar een spoeling hé.

    Nouja het is pas de tweede keer als ik het ook daadwerkelijk doe.

    Dat kan wel ja. Ik deed het met gewoone verf zo 1 keer per 2 a drie maanden en stijlde elke dag dus een speoling lijkt me dan geen kwaad te kunnen het is ook minder schadelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Iemand in mijn familie is kapster en vertelde mij dat je haar ervan kapot gaat als je het te vaak doet, best enkele maandén wachten. Ik heb al ongeveer 7maanden geen nieuwe kleurspoeling meer gedaan, omdat mijn haar al dood genoeg gaat door te stijlen (A)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 17:57 ]


    -

    Het is beter om misschien te wachten tot de verf eruit is. Anders alleen de uitgroei verven.


    Destroy what destroys you.