• Nou, dinsdag 15 december hebben we 's middags gedaan met de examens en dan doen we altijd iets, samen met een paar vriendinnen.
    Maar nu het probleem: we weten niet wat we kunnen doen.
    Dus, heeft iemand een leuk (en niet te duur) idee wat we kunnen doen?
    Alvast bedankt! (:

    xx


    Never run out of reasons to smile...

    Gewoon naar een grote stad in de buurt gaan en daar gaan windowshoppen en iets lekkers gaan eten. :'D

    Wij gaan altijd gewoon wat in het stad hangen en op café enzo. Dusja, ik heb zelf geen idee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    statten als het schemert en dan donker is, lekker chocomel kopen. rare dingen passen, foto's maken, wokken, etc.


    we've only said goodbye with words

    Wij gaan altijd naar het centrum op café, heel gezellig. :9~
    iedereen zit daar dan eigenlijk
    Maar ga winkelen, naar iemand z'n thuis, domme foto's of filmpjes trekken ofzo?

    Bioscoop. Of ergens samen iets gaan drinken, is ook erg gezellig.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bowlen, is onwijs gezellig met een groepje vrienden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Horrormarathon thuis met heel veel popcorn en chips? :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    misscien een pretpark in de buurt?


    ard

    Bioscoop, logeren en films huren, naar een café of uhm naar het dorp/de stad?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Schaatsen xD

    Oee, ik ben de 15de ook al uit xD
    dan ga ik eeeuh ik zou ni weten, mss gaan wij wel iets met de klas doen, gwn ene drinken ^^


    Your Butt is Mine!

    Of bowlen of zwemmen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tranquillity schreef:
    Wij gaan altijd gewoon wat in het stad hangen en op café enzo. Dusja, ik heb zelf geen idee.

    Goed idee van jou.
    Ine; met andere woorden het straatje!


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik heb de antwoorden tot nu toe overlopen (;
    En op café gaan, komt toch wel het meest voor hoor xp


    Never say you're happy, when your eyes still cry.