• ...(het hoofdpersonage) is één van de gelukkigste meisjes op deze werled volgens vele fans, ze heeft met ...(de beroemdheid) een relatie. ze zijn al een paar maanden samen en alles wijst erop dat ...(de beroemdheid) eindelijk zijn ware heeft gevonden, maar schijn bedriegt. ...(het hoofdpersonage) heeft een paar affaires gehad ( en heeft nu nog) met een paar beroemde en niet beroemde mannen. En ...(de beroemdheid) is geen haar beter , hij duikt nog vaak in bed met groupies en fans. Ze zitten beide in een slechte relatie, maar kunnen elkaar niet zien of missen. Ze zijn gewoon verslaafd aan elkaar.


    Doen of niet doen?
    Over welke beroemdheid moet het gaan (1 van Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Jonas Brothers? Of een acteur ofzo)?
    De titel is blijkbaar al genomen voor een story maarja dan neem ik wel een andere titel. Iemand suggesties?

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 13:52 ]

    Ik wilde ook al een verhaal doen met die titel, maar toen hoorde ik dat die al bestaat. Dus je kunt beter een andere titel nemen voor je ruzie krijgt :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    Ik wilde ook al een verhaal doen met die titel, maar toen hoorde ik dat die al bestaat. Dus je kunt beter een andere titel nemen voor je ruzie krijgt :'DD


    Ohhh ik wist dat niet, ik zal wel de titel van de story dan veranderen :]

    Cinema bizarre tegen Tokio hotel is wel lachen. Relatie met CB en affaire met TH ofzo?

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 14:01 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    Cinemabizarre tegen Tokio hotel is wel lachen. Relatie met CB en affaire met TH ofzo?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Addicted to each other. ofzo. x3 ?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Love Addict? n_n


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oe oe oe doe Strify als relatie en Bill als affaire. En dan 'Love is a lie' als titel ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    CB als beroemdheid (Strify) en dan TH als affaire (Bill) en dan Anouk als hoofdpersonage^^


    -

    Doen,
    Tokio hotel<3




    Love is like drug
    Your My favorite drug
    Verslaaft aan elkaar..

    ik weet ook niks xD

    verdeel je rollen?

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 15:58 ]

    Als titel: Love like blood

    want zonder bloed jan je niet leven en de hoofdperspnen in jou verhaal ook niet! :Y)


    -

    Love like hell
    Bad Love

    xD