• Ik had het vandaag al zo druk.
    Ik moest leren voor SO, huiswerk maken, douchen, ik wou eigenlijk nog Ps3en omdat ik nu 2 Nederlanders heb ontmoet enzo en je krijgt extra punten en blabla. Maar nou kwam ik erachter dat ik nog strafwerk moest schrijven :/ 3 paragraven. En ik heb er totaal geen zin in. Ik heb vanavond ook een feestje van iemand. En die ga ik niet afzeggen. Echt verdomme, IK HAAT SCHOOL. En vooral Frans, klote SO. :/

    WHEHEHEH, ze verpesten altijd mijn vrije tijd. Altijd als ik wat wil doen moet ik weer leren of whatever. Krijg toch de (...) 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Helemaal mee eens. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Helemaal gelijk heb je.
    -grrrrr-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Beter plannen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb maandag examen. Maar inderdaad, school verpest alles ;o

    Luctus schreef:
    Beter plannen?
    Ja, dat is waar. Maar ik was totaal vergeten dat ik strafwerk had. :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Sensible schreef:
    Ik heb maandag examen. Maar inderdaad, school verpest alles ;o
    Alvast succes :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Decoy schreef:
    Helemaal mee eens. :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Joker schreef:
    (...)Ja, dat is waar. Maar ik was totaal vergeten dat ik strafwerk had. :/

    Dat is lastig.Heb je geen tussen uur? Kan je het dan maken


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vergeet ook heel veel, echt dom. Maar dan was ik mn agenda vergeten, dus schreef ik het ook niet op. Echt dom gewoon, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik moet nu eigenlijk ook leren voor de examens, maar Q is veel te verslavend :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Decoy schreef:
    Helemaal mee eens. :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Decoy schreef:
    Helemaal mee eens. :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb ook geen zin meer om verder te gaan,
    al moet ik wel nog mijn S.O. geschiedenis leren x'D

    Ik heb helemaal geen leven meer. Het is alleen maar leren, leren, leren, huiswerk maken en nog eens leren. En als ik dan eens niets te doen heb, wil ik alleen maar uitrusten van het vele leren.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik moest een heel hoofdstuk voor aardrijkskunde maken. Ik moest een deelles voor biologie voorbereiden. Voor maatschappijleer moet ik een werkstuk genaamd 'mijn leven' maken en voor biologie moet ik ook nog iets maken maar dat kan ik niet, want ik heb mijn boeken vergeten.


    I'd rather go naked than wear fur.