• ...je iemand mist, maar je kan diegene niet bellen, niet schrijven, niks. Gewoonweg niet bereiken, want je weet ook niet waar hij of zij woont?

    Wat zou jij dan doen om het gemis minder erg te maken?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 10:53 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat heb ik ook al gehad. Dan schrijf ik gewoon SA's daarover, of denk ik aan die persoon. En als het iemand van Quizlet is, schrijf dan veel berichtjes in haar GB.

    Wat ik zou doen... Ik denk dat ik uiteindelijk toch brieven zou gaan schrijven om alles van me af te schrijven.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Het gemis opkroppen. Ik kan daar namelijk nooit over praten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    zoeken op netlog,hyves,facebook,twitter en berichtje schrijven of gsmnummr,email,msn aan iemand vragen die bevriend met hem of haar is


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Heb ik in het echt al meegemaakt,maar ik heb toen gebeld en gezocht maar ik vond die niet meer, nergens,dus heb ik het zo gelaten en nu overlaatst heeft die mij toegevoegd op netlog/facebook enzo dus nu heb ik daar weer 'contact' mee.

    Revelation schreef:
    Wat ik zou doen... Ik denk dat ik uiteindelijk toch brieven zou gaan schrijven om alles van me af te schrijven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rush schreef:
    Het gemis opkroppen. Ik kan daar namelijk nooit over praten.


    Protège moi de mes désirs.

    gewoon heel veel aan diegene gaan denken.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Zoeken op alle zoek- en community sites (zoals hyves en facebook) op de naam van die persoon, als het niet lukt het opgeven en net als Rush al zei alles opkroppen.


    I clicked my heels and wished for you.

    mijne muziek vollen bak :]


    some feelings never change

    Film kijken.
    Of brieven aan hem of haar schrijven, om dan later nooit af te geven.
    En hem of haar zoeken op netlog enz.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 20:24 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik zou het opkroppen, met niemand erover praten.
    Waarschijnlijk zou ik veel muziek luisteren en alles opschrijven, om het daarna weg te gooien.


    Never run out of reasons to smile...

    Rush schreef:
    Het gemis opkroppen. Ik kan daar namelijk nooit over praten.


    .


    ailoveejoee.

    schrijven, schrijven, schrijven en muziek hard opzetten. dat is bij mij dan het enige dat helpt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg