• Ik ben ziek (hoofdpijn,keelpijn,Verkouden,enzz)
    maar vanavond heb ik een school feest het heeft ook met sinterklaas temaken wand we gaan eerst nog een spel doen met kadotjes enzoo maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in maar me moeder denkt dat ik het heel jmmrr vind enzoo maar het gaat al wel wat beter dan gister maar Ik weet niet wat ik moet doen zal ik naar het school feest gaan en 10 pakjes zakdoekjes meenemen?? Maar ik voel me wel echt niet lekker enzoow


    xx


    ailoveejoee.

    Als het de enige schoolfeest van het schooljaar is zou ik gwn gaan;)
    Je kan nog altijd als je je echt niet lekker voelt naar huis gaan:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat is best wel kut maar zoals XLightAngelX het al zegt, al het het enigste schoolfeest van het jaar is moet je misschien wel gaan.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik zou wel gaan :] Als je er bent is het waarschijnlijk wel leuk. & je kan inderdaad altijd nog naar huis gaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja kan altijd iets vroeger vertrekke als je je echt slecht voelt ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dankje , maar we hebben er over een paar weken weer een.


    ailoveejoee.

    Als je er echt geen zin in hebt moet je niet gaan. Maar je kan ook altijd nog even heen gaan, en als je je dan slecht voelt, kan je weer weggaan.

    Ja , maar mijn school is niet heel dichtbij ofzoow het is met de fiets haast 3kwartier dus ik denk niet dat ik ga wand me moeder brengt me en haalt me op (om een bepaalde tijd)
    Maar bedankt(ll)


    ailoveejoee.