• I've got a problem. Ik heb een geniaal idea voor een story maar ik twijfel tussen de taal. Do I have to go for het Nederlands of for het Engels? Een combinatie van the two zoals hier is dus geen option. Om het even wat easier te maken, ik heb hier two parts, eentje in het nederlands, en eentje in het English. Wat vind you het best?

    Death. It’s feared by so many, but it’s not something you should be afraid of. Before you’ve even realized it was there, it’s gone again. It doesn’t hurt, it’s just too bright to look at. It’s like a flashlight that shines in your eyes and it changes everything you have ever believed and everything you will believe in. I know this all because I’ve experienced it. I’m Melanie, I died seven days ago.

    De Dood is gevreesd door zoveel mensen, maar eigenlijk hoef je er niet bang voor te zijn. Voor je beseft dat het er was, is het alweer weg. Het doet geen pijn, het is alleen té fel om naar te kijken. Net alsof iemand met een zaklamp in je ogen schijnt. Het verandert alles waar je ooit in geloofde en alles waar je in zult geloven. Ik heb het zelf meegemaakt, dus ik kan het weten. Ik ben Melanie, zeven dagen geleden ben ik gestorven.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 20:51 ]

    Engels is mooier om te lezen, maar Nederlands is makkelijkerder om te lezen ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik verkies Engels. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind het Engelse mooi klinken :')

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 20:56 ]

    Wauw, het is echt mooi geschreven en zoals ze al zeiden Engels is mooi maar nederlands gemakkelijker. Maakt niet uit welke je neemt, maar wil je me verwittigen als je aan de serie begint? Ik vind hem nu al mooi ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    Wauw, het is echt mooi geschreven en zoals ze al zeiden Engels is mooi maar nederlands gemakkelijker. Maakt niet uit welke je neemt, maar wil je me verwittigen als je aan de serie begint? Ik vind hem nu al mooi ;l

    Het gaat vast nog een tijdje duren voor ik 'm activeer, maar ik zal het in gedachten houden dat je 'm al mooi vindt. Ik zal je zekers verwittigen :')

    Zeker het engels, laat je het me weten als hij er is?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga voor het engels (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doe maar Nederlands, ik haat het als mensen fouten maken in Engels. Echt degoutant (: x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Maybellyne schreef:
    Doe maar Nederlands, ik haat het als mensen fouten maken in Engels. Echt degoutant (: x

    heb ik een fout gemaakt dan?

    Je hebt fans.
    Mijn mening weet je. :Y)

    Engels.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rascalize schreef:
    Je hebt fans.
    Mijn mening weet je. :Y)

    I'm just popular, honey. ;D
    Ik weet je mening, jij de mijne ook. :D

    Therapy schreef:
    (...)
    I'm just popular, honey. ;D
    Ik weet je mening, jij de mijne ook. :D

    Ja, you bent, my lieve friend.
    En I know die. ;d
    Vervelend hea?

    Rascalize schreef:
    (...)
    Ja, you bent, my lieve friend.
    En I know die. ;d
    Vervelend hea?

    Massaaaal!

    Engels, ik vind verhalen in het Engels vaak leuker en mooier :3
    +het klinkt leuk, laat maar weten als ie er is 8D


    There are several things that I have been doing wrong.