• Als jij weet wat er ongeveer staat in die Grondwet vind je dit heel erg grappig;
    http://oncyclopedia.net/wiki/De_Nederlandsche_grondwet

    Echt ik lach me hier dood xD


    Life is hard and then we die

    Haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hahahaha XD
    Artikel 24
    Zodra je 18 wordt, mag je proberen om je autorijbewijs te halen. Als je meteen examen wilt doen en de lessen dus wilt overslaan, dan zul je eerst Need for Speed: Most Wanted moeten uitspelen. Volg je wel eerst de lessen, dan hoeft dit niet. Wel moet je Sonny ownen. Zodra je dit gedaan hebt, krijg je automatisch je autorijbewijs. Als een persoon zakt voor zijn rijexamen of als iemand opnieuw een rijbewijs moet halen omdat zijn/haar rijbewijs is ingenomen moet je eerst Need for Speed: Carbon uitspelen. Anders krijg je niet je rijbewijs en mag je uitgelachen worden omdat je een noob bent.


    Life is hard and then we die

    hahahah :'DD
    bij sommige lag ik echt dubbel :9~

    In dat geval:
    V*ezevuilek*temoburninhellandweallhopethatthedevilwilleatyoualiveandburnyourf*ckingsoul.
    Dat voelde goed ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahaha XD
    Artikel 24
    Zodra je 18 wordt, mag je proberen om je autorijbewijs te halen. Als je meteen examen wilt doen en de lessen dus wilt overslaan, dan zul je eerst Need for Speed: Most Wanted moeten uitspelen. Volg je wel eerst de lessen, dan hoeft dit niet. Wel moet je Sonny ownen. Zodra je dit gedaan hebt, krijg je automatisch je autorijbewijs. Als een persoon zakt voor zijn rijexamen of als iemand opnieuw een rijbewijs moet halen omdat zijn/haar rijbewijs is ingenomen moet je eerst Need for Speed: Carbon uitspelen. Anders krijg je niet je rijbewijs en mag je uitgelachen worden omdat je een noob bent.

    -komt niet meer bij van 't lachen-

    Die site heeft me heel wat lachstuipen bezorgd. (':


    we were young but we were blind.

    Ik vind die site zo dom. Gemaakt door mensen levenloos zijn en die niet aan andere denken.
    Gewoon dom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hahahahhaa.
    Ik vind het echt goed gemaakt, hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?