• Nou ik keek net op www.tokiohotel.com naar TH tv en toen zag ik dat de volgende over WB gaat, maar er staad wel NL tussen haakjes x'D! Dus dat klopt niet helemaal toch?!
    xxx Anouk

Tears are crashing out of my eyes

Ik heb het ook gezien. Volgens mij is dat gewoon een foutje; want ze tonen wel beelden van op WB... :S

Tanya is de beste.

Hopelijk hebben ze die fout hersteld bij de volgende TH tv -.-

Ja idd, dat laten ze weer wle zien... x'D

ja gewoon een foutje u=ik geloof dat die mensen die het maken eens ff wat aan hun aarderijks kunde moeten gaan doen XD

http://dwergiie.blogspot.com/

Whaha ik lig strijk x'D

Ik vind het niet grappig Belgie word gediscrimineert!! Okè jawel tis wel grappig x'D

Het TH Dutch Street Team had een actie gestart omdat de Joepie de bellenblaas actie van NL had afgepakt. je moest een bord met bijv.: Holland ist hir fzo omhoog houden en later zag ik daar een topic van dat ze misschien verwart waren fzo xD Weet ik veel:P

bla bla bla

ja ik heb da ook gezien ik: AA WB!! WTF NL HOE DURVEN ZE ZO'N FOUT MKN IS IN B!!

ochja wil 37 zien(lol)

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

heb ik ook gezien >.<
    mjaa t blyve schatties <3

ik vind het echt kut dat Nederland niet uitgezonden word!!

ik vind het echt kut dat Nederland niet uitgezonden word!!

idd... NL noemen ze egt nooit, helemaal nooit:P

I am an idiot, I move.

(...)
    idd... NL noemen ze egt nooit, helemaal nooit:P

toch meer of BE aangezien ze het verwaren met NL xD

Whaaaaaa, cool dat het daarover gaat, dan kom ik er ook op, vind ik :'D

ik heb het ook gezien -.-" XD
    mijn papa zit elke dag in Duitsland en denke ze nog altijd dat hij van Nederland komt maar eigenlijk is hij van België xD

ik hoop dat ze geen beelden tonen van het publiek want ik heb geen zin om mezelf platgedrukt te zien staan x'D