• Ja de politie. Laatst zijn een paar mensen die ik ken dus opgepakt omdat ze een verkeersbod hadden gestolen, niets ernstigs leek mijzelf, het is niet dat je iemand er pijn mee doet ? :$ maar goed de Politie had ze dus aangehouden en ze moesten mee naar het bureau, hebben ze de hele nacht + een halve dag in een cel gezeten, ze moesten naar Halt en daarna ook nog naar Tactus omdat ze alcohol op hadden. en het achterlijke is dat ze nog een boete krijgen van 600 euro, omdat ze zoveel kosten zouden hebben gemaakt door de nacht in de cel en anders ;x en dan denk ik ; Hebben die agenten niet iets beters te doen dan jongeren die kattekwaad uithalen op te pakken en ze behandelen als criminelen ? :x


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het er wel een beetje over, dat nachtje in de cel en die 600 euro.
    Maarja, een verkeersbord stelen, dat doe je nou toch ook niet?
    (duivel)


    - hoi ;D

    Hehe politie is raar ze stonden vandaag in onze tuin en hij liep naar mijn fiets en mijn vriendin ging hem aanstaren en toen liep hij weer weg >_<


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    GayGenootjes schreef:
    Hehe politie is raar ze stonden vandaag in onze tuin en hij liep naar mijn fiets en mijn vriendin ging hem aanstaren en toen liep hij weer weg >_<


    haha die van ons is Meestal heel dom ;x


    We can only learn to love by loving.

    Hahaha :'D Een verkeersbord stelen.

    Het verhaal gaat bij ons de ronde dat een vrouw die tien meter voor haar huis de stoep op reed en werd aangehouden, hopsakee: op de bon. Dat is pas fuckerij.
    In de Filippijnen wordt een boete vaak niet eens doorgegeven. Betaal een agent een paar centen en je bent ermee klaar. Die lui verdienen zo weinig dat je het geld beter aan hen kan geven dan aan de staat.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 18:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    De politie houdt zich alleen maar met dingen bezig waar ze niet bezig mee zouden moeten zijn.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    De politie houdt zich alleen maar met dingen bezig waar ze niet bezig mee zouden moeten zijn.
    echt he? in die plaats was veel criminialiteit en gevechten ofzo en wat doen ze? houden ze lui aan die een verkeersbord jatten ;x


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)echt he? in die plaats was veel criminialiteit en gevechten ofzo en wat doen ze? houden ze lui aan die een verkeersbord jatten ;x



    of jongeren tegenhouden die achterop bij een fiets zitten --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)


    of jongeren tegenhouden die achterop bij een fiets zitten --'
    dat is nog slechter :x


    We can only learn to love by loving.