• Jahaa, want eergister droomde ik dat ik jaloers was op mijn buurmeisje. Zij is tweeling en zij zouden hun eigen serie krijgen. En toen zou ik jaloers zijn. MAAR! Dat was ik helemaal niet, want ik had een figurantenrol in de eerste HP film. En nu mocht ik weer meedoen. Ik mocht iemand zijn, die bevriend was met Harry, Ron en Hermelien maar ook met Draco. Een soort overloper. En toen moest ik beginnen. En toen riep de director ineens CUT! Dus ik keek hem raar aan. Zegt hij zo; 'Marleen, leer je tekst nu eens!' En ik hem raar aankijken want ik hád helemaal geen tekst! Dus ik heel verlegen; 'Mag ik dan het script?' En toen werd ik ontslagen.(cat) Tenminste, van die rol. En toen ging ik zitten, kwam Rupert op mij afgestapt, of hij mijn handtekening en msn mocht. Hij was fan van míj. En ik helemaal trots, omdat hij beroemd was en ik niet. En toen kwam Tom Felton binnen lopen, en toen werd ik dus rood want ik vind hem leukleukleuk.:9~ En toen bleek dat ik dus een andere rol kreeg. Namenlijk, de vervelende puberdochter van Draco Malfoy. EN DAT VOND IK DUS HELEMAAL NIET LEUK! Omdat ik eerst zijn vriendin zou worden, en nu ineens zijn dochter. x_x
    En dat allemaal vanwege de director, omdat hij zei dat ik tekst had, terwijl dat niet zo was. Ôo

    En wat hebben jullie gedroomd?:Y)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 20:28 ]


    everything, in time

    HAHA xD
    ik ben ook tweeling.
    Hmm iets heel vaags en de jongen die ik leuk vind, kwam er in voor x'd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb ook iets gedroomt over Hp!

    Ik droomde dat Ron Hermelien Harry en ik vast zaten bij het bos en er zaten allemaal slangen en bloedzuigers op onze lijven ö

    en nog iets anders maar dat ben ik vergeten :')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nou hier komt het.
    Ik kwam laat in de klas. Stond daar opeens Nolan Gerard Funk (Nikko @ Spectacular). Moesten we van hem zingen, want hij wilde kijken wie goed geschikt was voor een rol in een nieuwe film waarin hij meespeelt. Zo'n musical achtig, als Spectacular. Toen zag hij mij en pushte me telkens dat ik moest zingen. Maar ik zei dat ik helemaal niet kon zingen. Kwam een vriendin van mij naast me zeggen dat ik het wel kon. (Kan in het echt niet, maar daarvoor zijn dromen toch :X) En toen zei ik: 'Verader.' Dus ging ik bij Nolan staan en meezingen tegen mijn zin. Later de nummer zei die dat ik het goed deed en vroeg hij of ik mee wilde doen aan de film. Ik zo: 'Welke film?' En hij legde alles uit over the new movie. En ik vond het wel leuk.
    En toen kwam er zo'n tijdsprongetje in mijn droom. En ik speelde de tegenspeler van Nolan. Hij speelde in de film een of andere Tanner. En toen ik liep naar mijn kluisje (in de film) en toen kwam Tanner naar me toe en hij was erg zenuwachtig. Ik moest de uitwisselstudent spelen gewoon uit Holland (kwam goed uit). En Tanner vond haar dus leuk (mij dus) Ik heette Maya. En toen kwam Tanner dus staan bij mijn kluisje, want hij werd gepusht door zijn vrienden om met mij te gaan praten. Dus deed die dat, maar dan stotterend. En ik samen met een vriendin gingen lachen. Ja, die vriendin was ook een uitwisselstudent. Maar wat daarna gebeurde weet niet meer zo goed, maar ik wist wel op het einde kiss kiss en afgelopen (nerd)


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Iets raar. Ik zat op een cruise en ineens ging ik met een vriendin van mij mee, die wist een geheime ingang naar ergens en dat was het geheime hoofdkwartier van weet ik veel wat. Toen zaten we allemaal dingen te regelen i.v.m een missie. Er waren donuts maar er was een dier dat ook bij ons elite zat en dat had alles opgegeten. Toen waren we boos op dat dier. En nog een paar dingen maar die weet ik niet meer goed :')

    De dag ervoor droomde ik dat een jongen die ik ken (hij houdt van metal, hardcore,...), die er oud en stoer uitziet voor zijn leeftijd en die zei: 'Met dat spel dat je liedjes moet zingen van HSM zit ik nu in een level en dat is echt heel moeilijk want dan moet je...'

    Dat komt omdat een vriendin van mij dat met haar nicht had gespeeld omdat haar nicht dat wou. Ze was heel de tijd liedjes aan het zingen daarvan. Maar serieus, dat is echt raar. Ten eerste: die jongen hoort dat helemaal niet te spelen en ten tweede; er zijn geen levels in dat spel, denk ik.

    Tja, dromen zijn nu eenmaal raar :'D


    Only losers can act the way you do

    Mijn droom ging over...
    Ik lag in mijn bedje. En toen moest ik nodig naar de wc. Ik zat te plassen. Het leek wel echt.

    De volgende ochten, mijn bed ondergeplast :$
    Damn schaamde me dood toen XD


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Ramones schreef:
    Mijn droom ging over...
    Ik lag in mijn bedje. En toen moest ik nodig naar de wc. Ik zat te plassen. Het leek wel echt.

    De volgende ochten, mijn bed ondergeplast :$
    Damn schaamde me dood toen XD


    whaha meen je dat echt?

    Ik heb da ook een keer gehad,ik dacht da ik op de wc zat en piesde zo het bed onder,en ook nog eens het bed van mijn moeder(is wel al 2 jaar geleden ofzo maar toch :P)


    Listen to your heart and your dreams come true ~