Jahaa, want eergister droomde ik dat ik jaloers was op mijn buurmeisje. Zij is tweeling en zij zouden hun eigen serie krijgen. En toen zou ik jaloers zijn. MAAR! Dat was ik helemaal niet, want ik had een figurantenrol in de eerste HP film. En nu mocht ik weer meedoen. Ik mocht iemand zijn, die bevriend was met Harry, Ron en Hermelien maar ook met Draco. Een soort overloper. En toen moest ik beginnen. En toen riep de director ineens CUT! Dus ik keek hem raar aan. Zegt hij zo; 'Marleen, leer je tekst nu eens!' En ik hem raar aankijken want ik hád helemaal geen tekst! Dus ik heel verlegen; 'Mag ik dan het script?' En toen werd ik ontslagen. Tenminste, van die rol. En toen ging ik zitten, kwam Rupert op mij afgestapt, of hij mijn handtekening en msn mocht. Hij was fan van míj. En ik helemaal trots, omdat hij beroemd was en ik niet. En toen kwam Tom Felton binnen lopen, en toen werd ik dus rood want ik vind hem leukleukleuk. En toen bleek dat ik dus een andere rol kreeg. Namenlijk, de vervelende puberdochter van Draco Malfoy. EN DAT VOND IK DUS HELEMAAL NIET LEUK! Omdat ik eerst zijn vriendin zou worden, en nu ineens zijn dochter. x_x
En dat allemaal vanwege de director, omdat hij zei dat ik tekst had, terwijl dat niet zo was. Ôo
En wat hebben jullie gedroomd?
[ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 20:28 ]
everything, in time