• Heey mensen,

    Ik wil me haar kort laten knippen maar k ben zo bang dat k daarna me lange haar weer wil (huil) dit is hoe k er nu uitzie..
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=140458 en het word dan ong. De lengte van een Bob aan links en tot net boven me schouder aan rechts... Plz een reactie

    xx YaiDieNietWeetWatZeMoetKiezen


    Don't stop believing, and you will be happy

    Toen ik mijn haar kort had geknipt, heb ik dagen liggen janken. Als je het niet 100% zeker weet, zeg ik niet doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als het je niet bevalt kan je altijd nog (knip)extentions laten zetten/kopen.

    Je kan het misschien niet té kort laten knippen? Niet zo kort tot aan je oren of zo, maar ongeveer tot aan je schouders? Ik zou het doen, heb ik ook gedaan, en eerst had ik zoiets van; 'What the oô" maar na een tijdje begon ik 't echt leuk te vinden.

    Killjoy schreef:
    Je kan het misschien niet té kort laten knippen? Niet zo kort tot aan je oren of zo, maar ongeveer tot aan je schouders? Ik zou het doen, heb ik ook gedaan, en eerst had ik zoiets van; 'What the oô" maar na een tijdje begon ik 't echt leuk te vinden.


    zodra k een foto heb van het kapsel dat k wil post k m ;)

    thx voor reactie misschien die k het ook wel maar k denk ook dat k aan een kapster vraag of het wel staat en of k er niet iets te jong voor ben en dat soort dingen xD

    xx


    Don't stop believing, and you will be happy

    tot aan je schouders zou nog gaan maar korter echt niet

    maar als je echt twijelt kun je het ook is passen met een pruik ofzo

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 12:00 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Je kan je haar ook korter laten lijken met spelden enzo, zoek filmpje wel even op hoe je dat doet ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    http://www.youtube.com/watch?v=hhK7lRRDpYo

    http://www.youtube.com/watch?v=OsGI0mr0cc4&feature=related

    En er zijn er nog wel meer.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ILOVENAOM schreef:
    Als het je niet bevalt kan je altijd nog (knip)extentions laten zetten/kopen.


    None but ourselves can free our minds.

    Laat het anders niet te kort knippen?


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Laat het anders niet te kort knippen?

    Als ik jou was zou ik het niet te kort knippen, als je het mooi vind, kan je het later nog altijd korter knippen.


    Never run out of reasons to smile...

    mischien nog even over nadenken...


    overrated

    Hannahisleuk schreef:
    Als ik jou was zou ik het niet te kort knippen, als je het mooi vind, kan je het later nog altijd korter knippen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Sentiment schreef:
    Toen ik mijn haar kort had geknipt, heb ik dagen liggen janken. Als je het niet 100% zeker weet, zeg ik niet doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heb ik ook gedaan van lang naar kort, nooit meer, had ik zoveel spijt van.
    Als je niet 100% zeker bent niet doen zou ik zo zeggen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson