• Ik was dit liedje aan het luisteren. Als ik muziek luister, luister ik ook altijd echt naar de tekst en de betekenis van het liedje. Nu vroeg ik me af: 'Als vandaag je laatste dag was, wat zou jij dan doen?'

    Er is al wel een topic: 'voor ik dood ga?' maar dat is iets anders, dat is gewoon wat je heel graag in je leven zou willen doen.

    Als ik nog maar één dag had, zou ik iedereen de waarheid vertellen (daarmee bedoel ik aan mijn crush mijn gevoelens blootleggen, aan iemand wie ik haat dat ook zeggen,...).

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 11:23 ]


    Only losers can act the way you do

    Hetzelfde, en bij mijn familie zijn.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou nog iets leuks gaan doen met mijn vrienden en familie.

    Als vandaag mijn laatste dag was?
    Thuis blijven en sterven in mijn bed (:


    All was well.

    Daar ga ik niet over nadenken, daar wordt ik alleen maar depri van.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heeul erg veel lol hebben met mijn vrienden, daarna met familie.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    If today was my last day
    Dan zou ik álle films gaan kijken die ik heb, iedereen opbellen die ik ken, iedereen gaan sms'en, lief zijn, zoveel vreten als ik kan, en de boeken van Stephanie Meyer gaan lezen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind die clip leuk n_n

    Ik zou iedereen de waarheid vertellen en proberen nog zoveel mogelijk plezier te maken.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik zou mijn vrienden, vriendje en ouders bij me willen hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik denk al mijn geld uitgeven aan mijn familie, zorgen dat het met hun goed gaat en dan willen dat al mijn vriendinnen/vrienden/familie bij me blijven totdat ik sterf


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou een groot feest me men familie en vrienden enzo doen, en dan zou ik toch wel ook een brief vo men ouders,en (sommige) vrienden schrijven.

    Ik zou het niet willen weten.Anders word ik gek,,weet ik niet al


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fragile schreef:
    Ik zou nog iets leuks gaan doen met mijn vrienden en familie.


    For once I want to be the car crash.

    Ik weet het eigenlijk niet, daar denk ik niet over na. Langs de ene kant wil ik iets doen met vriendinnen, langs de andere kant met mijn familie en langs nog een andere kant zou ik een hele dag met mijn kat in bed willen liggen. Ja, ik zie dat beest doodgraag


    -

    - Mijn familie zeggen hoeveel ik van ze hou.
    - Bij mijn vrienden zijn en veel lol maken.
    - Naar mijn vriendje gaan, 10duizend kusjes geven en zovaak zeggen dat ik zielsveel van hem hou<3


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Roulette schreef:
    Als ik nog maar één dag had, vandaag dus, dan zou ik naar mijn crush gaan en mijn gevoelens blootleggen.[/i]


    Dat is eigenlijk ook best lullig. stel nou hij vind je ook leuk, dan ben je er de volgende dag niet meer.. jij hebt daar misschien gen last van maar hij wel..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT