• Heb ik eindelijk mijn galajurk vind ik hem stiekem helemaal niet mooi ;x
    ik had hem besteld via internet maar het is niet wat ik ervan verwacht had, ik voel me er net een pompoen in. maar terugsturen kan niet want ik móet deze jurk houden van mijn moeder ;x
    dus wat eraan te doen? :x


    We can only learn to love by loving.

    Hem zelf verstellen enzo?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik weet niet hoe hij eruit ziet, -en of dit kan- maar misschien kan je er een leuk vestje ofzo over heen doen?


    Protège moi de mes désirs.

    Heb je een foto?
    Je kan misschien vragen aan je oma dat ze wat dingen aanpast voor jou?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    sacred schreef:
    Ik weet niet hoe hij eruit ziet, -en of dit kan- maar misschien kan je er een leuk vestje ofzo over heen doen?
    hmm kan vast wel maar hij heeft zeg maar een strak bovenlijfje, wat bij mij alleen trond mijn tietenpast en voor de rest veel te groot is en dan een onderlijfje en daar zitten drie lagen in : 2 stoffen en een petticoat waardoor ze bol gaan staan ;x
    en door die petticoat voel ik me een dikzaak


    We can only learn to love by loving.

    Tranquillity schreef:
    Heb je een foto?
    Je kan misschien vragen aan je oma dat ze wat dingen aanpast voor jou?
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=144041


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)http://www.quizlet.nl/foto.php?id=144041

    Hij ziet er leuk uit. Kan niemand voor je die laag petticoat uithalen of heb je dan bijna niets meer over?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon niet aandoen. Als je het niet mooi vind, moet je het niet aandoen, vind ik.

    Bumblebee schreef:
    Gewoon niet aandoen. Als je het niet mooi vind, moet je het niet aandoen, vind ik.



    Ik ben het hier eigenlijk ook wel mee eens.
    Als je je er écht niet zeker enz. in voelt, dan moet je het niet doen. Maar ik zou eerst kijken of er nog andere oplossingen zijn, anders is het ook best zonde van het jurkje..


    Protège moi de mes désirs.

    Tranguility schreef:
    Hij ziet er leuk uit. Kan niemand voor je die laag petticoat uithalen of heb je dan bijna niets meer over?

    Ik denk niet dat dat lukt eerlijk gezegt, dan gaat de hele jurk eraan

    @Bumblebee
    lekker naakt naar het schoolgala ;x


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat dat lukt eerlijk gezegt, dan gaat de hele jurk eraan

    @Bumblebee
    lekker naakt naar het schoolgala ;x

    Nee, je kan toch iets anders aandoen.
    Ik veronderstel dat je wel minstens één kleedje of rokje hebt. ;d
    Probeer dat zo te combineren dat het er gala-achtig uitziet. :]

    In de h&m hebben ze mooie 'galakleedjes', vind ik toch. En normaal gezien kosten ze allemaal niet veel. Haal daar eentje?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    In de h&m hebben ze mooie 'galakleedjes', vind ik toch. En normaal gezien kosten ze allemaal niet veel. Haal daar eentje?

    hij komt van de h&m ;x maar deze is nu helemaal uitverkocht en niemand van school kan deze hebben want iedereen koopt hem gewoon in de winkel hier en dat wil ik niet want dan heb ik dezelfde als de piepers ;x


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)
    hij komt van de h&m ;x maar deze is nu helemaal uitverkocht en niemand van school kan deze hebben want iedereen koopt hem gewoon in de winkel hier en dat wil ik niet want dan heb ik dezelfde als de piepers ;x

    Hah, die heb ik niet zien hangen :'D Ik vond een groene mooi met horizontale lijntjes. Geen idee of ze die bij jou hebben. Naja, dat is inderdaad niet leuk als iedereen dezelfde jurk heeft. Wil ik ook nooit ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Daarom ga ik mijn jurk morgen dus passen!^^
    Haal er een laag tussen uit?


    -

    In de fik steken en zeggen dat het zelfbrandende stof is.


    rules don't stop me