• Becky is een demon, een zielenjaagster om precies te zijn. Ze werkt voor de duivel om de schulden van haar familie bij hem af te betalen. Op een dag moet ze, zoals elke andere dag een ziel ophalen. ditmaal is die van Jacob Black, deze ziel verkrijgen zal een grotere klus worden dan ze ooit gehad heeft. om twee redenen, 1 : Hij heeft krachten die misschien wel gelijk zouden kunnen staan aan de hare en 2, Omdat ze smoorverliefd op hem is.


    Rollen :
    - Grootste Concurrente van Becky - Andrea
    - Vriendin, ook een 'Soulcatcher' - Nikki
    - 'Gewone' vriendin Jacob - Morgan
    - andere 'Soulcatcher' - Kimberly

    Invullen :
    Rol :
    Naam :
    Kenmerken[uiterlijk,geen foto's] :

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 19:22 ]


    We can only learn to love by loving.

    Rol : Vriendin, ook een 'Soulcatcher'
    Naam : Nikki McCary.
    Kenmerken[uiterlijk,geen foto's] : Ze heeft lang donkerbruin haar wat bijna zwart lijkt. Haar lichtbruine ogen lijken nep. Ze heeft vrij lange benen en is ook niet idioot lang. Haar bleke huid sprint eruit door haar donkere 'rest'.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 19:04 ]


    when words fail, music speaks.

    Ik wil ik wil :Y)

    Rol : vriendin,ook een 'soulcatcher'
    Naam : Sky
    Kenmerken[uiterlijk,geen foto's] : WitBlonde haren met bruine rode punten.Altijd een klein zwart hoedje op.Blanke huid.Slank en 1.70,Haar oog wit is rood,lange wimpers,groene ogen met bruine puntjes er in

    is dat genoeg ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol : Vriendin, ook een 'Soulcatcher' oftewel andere 'Soulcatcher'
    Naam : Kimberly Severly
    Kenmerken[uiterlijk,geen foto's] : Lang Blond haar, lang, smal maar heeft toch nog vrouwelijke rondingen, mooie bleke huid, rozeroden lippen, groen-bruine ogen, babyzachte huid

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 18:56 ]

    Ingevult =3


    when words fail, music speaks.

    Rol : andere Soulcatcher

    Naam : Andrea May
    Kenmerken[uiterlijk,geen foto's] : pikzwarte haren die meestal hun eigen zin doen en zinloos voor haar ogen dwarrelen , bleke huid , natuurlijke rode lippen , lange nagels , 'bijna' witte ogen , litteken op haar linkerschouder , onnatuurlijk slank und lange beentjs

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 19:08 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    nog 1


    We can only learn to love by loving.

    gewone vriendin jacob ;3333

    rol; ja dat dus
    naam: morgan roberts
    kenmerken: knap, blauwe ogen blonde haren rode lippen kuiltjes in haar wangen als ze lacht en gelnagels ;p


    - hoi ;D

    JAA dankje voor de rol honey<3


    when words fail, music speaks.

    Oke, Ik eiste een rol, en nou heb ik er geen? o.o
    da's gemeen. -trekt pruillip-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3