• Oké, ik kan het nergens kwijt dus zeg ik het hier maar. Jullie kennen me toch niet. :]

    Ik pieker al maanden over mijn geaardheid en denk soms dat ik bi ben, ikzelf heb er niet zo'n probleem mee, maar andere mensen wel en daarom zwijg ik. Ik heb me ook voorgenomen dat ik het pas écht zeker zou weten als ik verliefd zou zijn op een meisje, maar dat is nog niet gebeurd. Maar nu komt het echte probleem.

    Ik heb een nicht, ze is een jaartje ouder dan mij en één van m'n beste vriendinnen. Op mijn verjaardag vorige maand was ze hier samen met nog wat familie en omdat ze ver wonen, moeten ze altijd vrij vroeg naar huis. En toen haar vader zei dat ze naar huis moesten (ik zat naast haar in de zetel) ging ze tegen me aan liggen, knuffelde me en zei 'Neee, ik wil hier blijven!'
    Nu moet je weten dat mijn nicht een mooi meisje is, maar ik voel niks voor haar, maar toen ze dàt deed, voelde ik me opeens raar. Niet verliefd, maar verward, dus ik duwde haar weg, maar meteen erna had ik spijt. Ik snap het echt niet meer en nu zei ze op msn dat we zeker moeten afspreken met Kerst, want we zien elkaar niet vaak. Ik zei 'Ja' Dan vroeg ze nog eens 'Beloofd?' en ik zei weer 'Ja' maar ik ben bang dat ik me weer raar ga voelen... Ookal weet ik zeker dat ik niet verliefd op haar ben, want ik ben echt tot over m'n oren op een jongen, dus...
    Help?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Srr dat ik het zeg, maar het is je nicht??


    Stop wishing, Start doing..

    hello :)

    ik ben zelfs ook bi :)
    En heb zelf een vriendin op dit moment, maar ik weet wat je doormaakt :O
    het is echt harstikke verwarrend enzo
    Maar het kan ook een fase wezen dat je denkt dat je bii bent omdat je hormoontjes door je lijf heen gieren.
    Maar het kan ook gewoon echt zo zijn dat je Bii bent
    En als dat zo is
    Dikke boeie :) je bent nog steeds het zelfde persoon met de zelfde eigenschappen :)
    Plus niet iedereen hoeft het tog te weten :)?

    en als er iets is kun je me altijd pb-en :) <3


    I solemny swear i am up to no good

    Het is je nicht, maar zoals je zegt je bent niet verliefd op haar; op een andere jongen. Dus, maak je geen zorgen. Alleen als je denk dat je écht verliefd word, moet je weten dat het geen goed plan is.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maak je geen zorgen, misschien was je gewoon verward omdat je het vreemd vond?
    En als je stapel bent op een jongen, heb je volgens mij geen probleem (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben zelf bi, en ik wete dat het soms heel verwarrend kan zijn om het feit wat je gaardheid nu wel is. Ga gewoon afspreken met jouw nicht, het kan zijn dat je je raar voelt, maar enkel door met haar een paar keer af te spreken kun je weten of je nu verliefd bent of niet, en of je je aangetrokken voelt tot haar. Mara je moet ook weten het is jouw nicht, familie dus, daarmee ligt het onderwerp enzo wat gevoelig, maar je weet wel als je afstand van jouw nicht neemt en je komt later te weten dat er enkel aantrekkingskracht was tussen jullie kun je je beklagen dat je kostbare tijd met jouw nicht verloren bent, kostbare tijd die je niet meer kunt inhalen. Dus spreek gewoon met jouw nicht af net zoals je bij jouw vrienden doet. En dan pas kun je te weten komen of je in love bent, en als je te weten komt dat je niet verliefd bent op haar, heb je toch een leuke diepere familievriendschap.

    Kickson schreef:
    Ik ben zelf bi, en ik wete dat het soms heel verwarrend kan zijn om het feit wat je gaardheid nu wel is. Ga gewoon afspreken met jouw nicht, het kan zijn dat je je raar voelt, maar enkel door met haar een paar keer af te spreken kun je weten of je nu verliefd bent of niet, en of je je aangetrokken voelt tot haar. Mara je moet ook weten het is jouw nicht, familie dus, daarmee ligt het onderwerp enzo wat gevoelig, maar je weet wel als je afstand van jouw nicht neemt en je komt later te weten dat er enkel aantrekkingskracht was tussen jullie kun je je beklagen dat je kostbare tijd met jouw nicht verloren bent, kostbare tijd die je niet meer kunt inhalen. Dus spreek gewoon met jouw nicht af net zoals je bij jouw vrienden doet. En dan pas kun je te weten komen of je in love bent, en als je te weten komt dat je niet verliefd bent op haar, heb je toch een leuke diepere familievriendschap.


    Bedankt, zal ik doen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Breeze schreef:
    Het is je nicht, maar zoals je zegt je bent niet verliefd op haar; op een andere jongen. Dus, maak je geen zorgen. Alleen als je denk dat je écht verliefd word, moet je weten dat het geen goed plan is.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hoe ouud ben je als ik vragen mag??


    ailoveejoee.

    iAMxSANNE schreef:
    Hoe ouud ben je als ik vragen mag??


    16.


    You are the poetry Shakespeare was missing.