Oké ik ben op dit moment echt ff bang...
Mijn ex BFF en ik hebben enorme ruzie, we spraken elkaar al amper want ze heeft mij echt hard laten zitten en nu was ze helemaal boos op mij en de reden wist ze niet eens (ze reageerd wel vaker alles op mij af) en ik was het dus spuugzat.
Ik heb alles eruit geschreeuwt wat in me op kwam en geloof me dat waren niet de aardigste dingen maar het kan me niks meer schelen, zij hoort niet meer in mijn leven!
Zij heeft me zo hard laten vallen na 5 jaar. Ze stond er ook op dat ik nieuwe vrienden zou maken op me nieuwe school, heb ik gedaan werd ze helemaal boos op mij daardoor. Ook heeft ze nu een vriendje en zegt ze alle afspraken eenuur van te voren af want dan is ze te ziek en ondertussen loopt ze gewoon met haar vriendje in de stad. Ik ben haar echt spuugzat en dat weet ze!
Ze heeft een enorme vriendengroep waarbij de meesten net uit de gevangenis komen wegens diefstal, geweld, drugshandel en soms zelfs moord!
En ik weet hoe zij is, ze vertelt het aan der hele vriendengroep en dan wachten ze degene op waarmee ze ruzie hebben en als je hun tegen komt ben je dus zwaar genaait!
En laat ik haar nu net elke donderdag, vrijdag en maandag tegenkomen op het station... met die hele vriendengroep!
Ik weet nu serieus even niet meer wat ik moet doen... En heel stiekem voel ik me ook best wel een beetje bang...
dream, dare, fly!