• Wat een klote winkel. ;x Serieus, ga je helemaal naar Leer in duitsland voor die winkel in de regen 100 km ofzo, is het net zoiets als die kut scooter. Dus mijn moeder en ik helemaal pissed enzo, gaan we voor niks daar heen. Maar gelukkig heb ik een beetje een leuk shirt gevonden, maar iets waar ik nooit meer heen ga! Maar het kan ook aan duitsland liggen, die hema was ook heel raar. (cat)
    En hoe was jullie dag? =3


    when words fail, music speaks.

    Kut.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ben je vandaag naar Duitsland geweest o.ô VEEET. Mijn dag was saaaai. 2 uur uitval + in de regen fietsen. Jeeej -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Echt wel kut.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik had twee voldoendes voor Frans!
    Dus mijn dag was niet sleeeecht


    rules don't stop me

    Kut.

    ik had 2 uur uitval, ruzie en nog wel meer . ;x


    We can only learn to love by loving.

    Goed eigenlijk :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Viel wel mee :')


    Never run out of reasons to smile...

    Kut.
    Mijn dag was leuk ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Rush schreef:
    Ben je vandaag naar Duitsland geweest o.ô VEEET. Mijn dag was saaaai. 2 uur uitval + in de regen fietsen. Jeeej -.-'
    Haha ik kan elke dag naar duitsland op de fiets als ik wil. ;x


    when words fail, music speaks.

    Euh, mijn dag gaat waarschijnlijk nog een ramp worden als ik mijn moeder zeg dat ik een 2.8 voor mijn Duitsproefwerk heb :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    raar - lacht geheimzinnig-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    In Antwerpen is dat een goede winkel, maar da's wel kut ja ôo


    Only losers can act the way you do

    ik heb mij echt ROT gevoeld : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    zeer kut, ben bijna van mn fiets geblazen en ben verregent -.-'
    en ik ga ook altijd naar de New Yorker in Leer en ik vind daar vaak wel wat x3 t kan ook aan de periode liggen want soms ben ik daar en dan kan ik die hele winkel wel leeg kopen en soms ben ik daar en er is echt helemaal niks...
    *k was er zaterdag ook en had vanalles maar toen heeft mn moeder me zo kwaad gemaakt dat ik niks meer wou hebben..xd*


    She said: I gotta find out for myself

    OverMyHead schreef:
    Euh, mijn dag gaat waarschijnlijk nog een ramp worden als ik mijn moeder zeg dat ik een 2.8 voor mijn Duitsproefwerk heb :X
    Zeg maar: Bo had vorig jaar op 2 duitse pw'en een 1 dus dit valt wel mee!


    when words fail, music speaks.