• Marco Polo vertrok in 1292 met 14 schepen en 600 passagiers. Als hij andehalf jaar later terug komt in Portugal is er nog meer één schip en nog maar 18 passagiers. Hij heeft nooit gesproken over de verdwenen schepen.

    Natan 'Nate' Drake word gevraagt door Harry Flynn en Chloe Flazer mee te doen aan de opdracht om een olielamp te vinden die in bezit was van Kenghis Khan. Wat ze niet weten is dat hier een kaart in verstopt is met de reis van Marco Polo. Marco Polo droeg een steen bij die werelddominantie geeft. Zoran Lazarevic zit achter de steen aan om hem te bemachtigen. De steen is van grote waarde en natuurlijk wilt Nate hem ook hebben.

    Ehm, het word moeilijk voor me om dit te schrijven, want het is van de game Uncharted. Ik vind de game echt prachtig gemaakt. Dus ik wou er een story over beginnen. Het is nogal ingewikkeld dus ik zou moeten nadenken over alles. Ik weet zelfs niet of ik nu alles in die kleine samenvatting heb verteld. Het is dus niet zeker of ik deze story ga maken.

    Doen/Niet doen.
    Ga je 'm volgen?

    Gevechten met geweren en vuist komen er ook regelmatig in voor. Klik hier om te zien hoe ik deze situatie's schrijf.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 22:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is een goed idee en je kunt ook zeer mooi schrijven dus ik zou het doen maar zelf zou ik hem niet lezen, wel als ik meer tijd zou hebben...


    Only losers can act the way you do

    ik denk dat ik um wel zou volgen =3

    Gevechten met geweren en vuist komen er ook regelmatig in voor. Klik hier om te zien hoe ik deze situatie's schrijf.


    I live for the applause, you will die for it.