• Het was echt stom vandaag tijdens Frans. Ik was even niet aan het opletten, en toen ik opkeek was een groot deel van de klas aan het lachen. -die docente let toch niet op-
    Dus ik vroeg zo van; 'Wat is er?'
    Iemand zo; 'Whahhaaahahaaa, iets met een G-spot, hahahahaha.' En ik dacht zo van; euh, grappig hoor? Ik snapte er niks van. Wat is een g-spot?
    Dus ik schrijf zo naar mn vriendin; 'Wat is zo'n ding waar jullie lol om hebben?' Ze wil iets terug schrijven, en terwijl ze schrijft barst ze opeens in lachen uit, en er stond; 'Een G-spot is...' En toen niks meer, en niemand wilde me het vertellen. Dus vraag ik het aan jullie. Wat is dat?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb er geen idee van, sorry S:


    007

    Oooh. Jammer. Ik ben nieuwschierig geworden, haha


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geen idee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Geen diee (:Geen idee (:gGeen idee

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 22:47 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    De Gräfenbergplek of (Engels) G-spot (soms vertaald als G-plek), genoemd naar Ernst Gräfenberg, is een erogene zone van de vrouw. Stimulatie van de G-spot zou een heviger en bevredigender orgasme veroorzaken en zou de mogelijke oorzaak zijn van vrouwelijke ejaculatie.
    [/wikipedia]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Dat is een euhm fijn plekje bij een vrouw die vrij moeilijk te vinden is. Mmar als een man hem vind is het kennerlijk heel lekker. Najha het heeft te maken met seks! XD


    -

    okey, sorry voor die zovele 'geen idee' maar qjuizlet flipt want ik kant niets zien wat ik schrijf ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Oké, nu schaam ik me dood dat ik heb gevraagd wat het was, haha. Maar toch bedankt! (:
    Dit topic mag gesloten worden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?